مقاله: فرهنگ و سرگرمی های مردم کوبا

به گزارش کتاب ارزان، زندگی در کوبا در فرهنگ موسیقی سنتی کوبا غوطه ور شده است. مردم اغلب دور هم برا صرف یک غذای سنتی کوبایی جمع می شوند و یا بعد از ظهر را برای تماشای یک رویداد ورزشی با هم به اشتراک می گذارند. از لحاظ اجتماعی، کوبایی ها بسیار خونگرم هستند و محیط ها معمولا غیر رسمی و محبت آمیز است. آن ها معمولا سلام، احوالپرسی و خداحافظی را با دست دادن انجام می دهند و معمولا در این شرایط خانواده هاشان را بغل می نمایند. مردم کوبا اینگونه اند که وقتی در حال صحبت با فرد سالخورده یا غریبه ها هستند، بسیار مودبانه و رسمی صحبت می نمایند و این نشانه احترام است، اما معمولا در دیگر شرایط بسیار محبت آمیز و غیر رسمی هستند و سعی می نمایند.

مقاله: فرهنگ و سرگرمی های مردم کوبا

بعلاوه گروهی در کوبا وجود دارد که در زبان محلی به ماییمبس (رییس ها) شناخته می شوند، آن ها معمولا زندگی مرفهی دارند. آن ها محلیان وفاداری هستند که پالادارس های لوکس (رستوران های خانوادگی که به طور رسمی از 1994 آغاز به فعالیت کرد) و رستوران های بین المللی دارند، بوتیک های گران قیمتی را اداره می نمایند، هتل دار هستند و یا شرکت هایی با سود بالا را مدیریت می نمایند. دلار بعلاوه کوبایی های عادی را قادر می سازد تا با اینکه کم است اما روال زندگی آنها را بهبود یابد. دیگر کوبایی ها نیز درآمدی به پول محلی خود دارند که کار آن ها بسیار گوناگون و متنوع است.

آن هایی که به ارزهای بهتری نظیر دلار دسترسی دارند، معمولا یک زندگی با رفاه نسبی شبیه دیگر مردم آمریکای لاتین و کارائیب را می توانند داشته باشند. معمولا نصف کوبایی ها به دلار دسترسی دارند که همین موضوع هم آن ها را از رفاه اجتماعی و مالی بهره مند می نماید. این گروه ها موقعیت های گوناگونی در جامعه دارند: آن هایی که در شرکت های بین المللی کار می نمایند، اشخاصی که در سرویس های صنعتی هستند که پاداش می گیرند، آن هایی که در صنعت جهانگرد مشغول هستند و از این دست موقعیت ها.

منبع مقاله: فرهنگ و سرگرمی های مردم کوبا

انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1895

به "مقاله: فرهنگ و سرگرمی های مردم کوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فرهنگ و سرگرمی های مردم کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید