مهاجم بارسلونا و رد یک پیشنهاد لیگ رجحان

به گزارش کتاب ارزان، مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا در زمستان پیشنهاد باشگاه وست برومویچ را رد نموده است.

مهاجم بارسلونا و رد یک پیشنهاد لیگ رجحان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مارتین برایثویت پشت سر ستاره هایی نظیر لیونل مسی و آنتوان گریزمان مهاجم ذخیره بارسلونا در فصل جاری به حساب می آید. از طرفی به نظر می رسد که سرمربی هلندی بارسلونا یعنی رونالد کومان اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد و البته برایثویت نیز در مسابقاتی که فرصت حضور در میدان را به دست آورده نتوانسته توانایی های خود را به اثبات برساند.

از طرفی عملکرد ناامید کننده مهاجم دانمارکی باعث شد که شایعاتی در رابطه با جدایی این بازیکن از بارسلونا در جابجایی ژانویه به گوش برسد اما برایثویت تصمیم گرفت که در جمع آبی اناری ها به کارش ادامه دهد و توانایی های خود را به اثبات برساند؛ موضوعی که او اخیراً در مصاحبه ای به آن تاکید نموده بود.

در همین ارتباط موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شده که باشگاه وست برومویچ در جابجایی ژانویه پیشنهاد خود را برای جذب مارتین برایثویت به باشگاه بارسلونا ارائه داده بود. آنها خواستار به خدمت دریافت قرضی این مهاجم دانمارکی به همراه بند خرید دائمی شده بودند اما برایثویت با این پیشنهاد مخالفت و شانس حضور در تیم سم آلاردایس را رد نموده است تا به کارش در نوکمپ ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1513

به "مهاجم بارسلونا و رد یک پیشنهاد لیگ رجحان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم بارسلونا و رد یک پیشنهاد لیگ رجحان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید