مهلت ارائه درخواست دانشجویان خوارزمی برای فرصت مطالعاتی 22 آذر ماه پایان می یابد

به گزارش کتاب ارزان، دانشجویان دوره دکتری ورودی سال 1396 دانشگاه خوارزمی برای ارائه درخواست استفاده از فرصت مطالعاتی داخل و خارج از کشور تا 22 آذر ماه 99 مهلت دارند.

مهلت ارائه درخواست دانشجویان خوارزمی برای فرصت مطالعاتی 22 آذر ماه پایان می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشجویان دوره دکتری ورودی سال 1396 دانشگاه خوارزمی که شرایط لازم برای استفاده از فرصت مطالعاتی داخل و خارج را دارند می توانند تا روز 22 اذر ماه 99 درخواست­ شرکت در فرصت های مطالعاتی را به وسیله دانشکده (به صورت اتوماسیونی) به مدیریت تحصیلات تکمیلی ارسال نمایند.

به علت محدودیت زمانی اعلام شده از طرف سازمان اموردانشجویان درخواست های پس از تاریخ مذکور آنالیز نمی گردد. اگر تعداد درخواست­ ها بیشتر از ظرفیت اعلامی باشد اولویت بندی به وسیله مصوبات دانشگاه صورت می پذیرد.

شرایط متقاضی

1- بیش از سه سال از آغاز دوره تحصیلی به هنگام معرفی از طرف موسسه نگذشته باشد 2- دانشجوی تمام وقت دوره های حضوری موسسات یا پژوهشگاه های دولتی باشند. 3- آزمون جامع را با موفقیت گذرانده و طرح پیشنهادی رساله دکتری وی تصویب شده باشد. 4- پذیرش مرتبط با موضوع رساله دکتری خود را از یک موسسه معتبر مورد تایید گروه تخصصی موسسه محل تحصیل ارائه کند. 5 - گواهی معتبر مبنی بر احراز 50 درصد نمره زبان لز شرایط استفاده از فرصت مطالعاتی داخل و خارج از کشور محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1389

به "مهلت ارائه درخواست دانشجویان خوارزمی برای فرصت مطالعاتی 22 آذر ماه پایان می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارائه درخواست دانشجویان خوارزمی برای فرصت مطالعاتی 22 آذر ماه پایان می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید