مهلت ارسال آثار به مسابقه دانش آموزی نور تمدید شد

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد مصطفی(ص)، در راستای ایجاد فرصت بیشتر برای ارائه آثار توسط دانش آموزان، مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت پروفسور یاغی، تا 31 مردادماه سال 1399 تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به مسابقه دانش آموزی نور تمدید شد

از دیگر شرایط این دوره این است که در بخش راهنمای علمی که در سایت مسابقه معرفی شده است، ایده های متنوع علمی مربوط با موضوع مسابقه با در نظر دریافت امکان اجرا در منزل، به طور مستمر و روزانه به دانش آموزان شرکت کننده معرفی می شود.

دانش آموزان می توانند تا انتها مردادماه سال 99 با مراجعه به سایت بنیاد مصطفی(ص) به بخش مسابقه دانش آموزی نور مراجعه کرده و در قالب گروه های دو یا سه نفره آثار علمی خود را به صورت فیلم های 60 ثانیه ای به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مسابقه دانش آموزی نور هر سال به عنوان یکی از رویدادهای بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در حوزه دانش آموزی برگزار می شود که هدف از برگزاری آن، ایفای نقش در انگیزش نسل نوجوان جهان اسلام، ایجاد افق های نوین در زمینه علم و فناوری و کمک به رشد استعدادهای درخشان است.

دوره چهارم مسابقه دانش آموزی نور؛ گرامیداشت پروفسور عمر یاغی، برگزیده جایزه مصطفی(ص) 2015، از مردادماه سال گذشته آغاز شد و موضوع این دوره از مسابقه ساخت فیلم های علمی کوتاه یک دقیقه ای از آزمایش هایی در مباحث مختلف ماده و انرژی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1064

به "مهلت ارسال آثار به مسابقه دانش آموزی نور تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال آثار به مسابقه دانش آموزی نور تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید