موادی از لایحه شوراهای حل اختلاف در هیات دولت تصویب شد

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیات دولت که به ریاست علیرضا آوایی، وزیر دادگستری برگزار گردید، آنالیز لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درخصوص شوراهای حل اختلاف در دستورکار نهاده شد و ادامه فرآیند آنالیز به جلسه بعد موکول شد.

موادی از لایحه شوراهای حل اختلاف در هیات دولت تصویب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، وزارت دادگستری در اجرای قانون تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف و قانون اساسی، لایحه شوراهای حل اختلاف را که از سوی قوه قضائیه و با هدف دائمی کردن قانون آزمایشی مزبور تنظیم شده، جهت سیر مراحل قانونی به هیات دولت ارسال کرد.

در ادامه فرایند رسیدگی به لایحه مزبور که سیر مراحل آنالیز خود را در کمیسیون لوایح هیات دولت طی می نماید، کمیته اصلی کمیسیون روز شنبه 5 مهر 1399 تشکیل جلسه داد و با آنالیز و تصویب موادی از این لایحه ادامه یافت و مابقی فرآیند رسیدگی به این لایحه پیشنهادی به جلسه بعد موکول شد.

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهوری، جمشید انصاری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهوری و نمایندگانی از وزارت خانه های امور مالی و دارایی، کشور، دادگستری و علوم، تحقیقات و فناوری و قوه قضائیه، دیگر اعضای این جلسه را تشکیل می دادند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1263

به "موادی از لایحه شوراهای حل اختلاف در هیات دولت تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موادی از لایحه شوراهای حل اختلاف در هیات دولت تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید