نخست وزیر تایلند پس از 5 روز به دفتر خود بازگشت

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: نخست وزیر تایلند امروز پس از 5 روز به دفتر کار خود بازگشت اما کوشش وی برای عادی نشان دادن اوضاع کشور پس از روزها تظاهرات خشونت آمیز با راهپیمایی مخالفان در مقابل مقر پلیس در پایتخت بی نتیجه ماند.

نخست وزیر تایلند پس از 5 روز به دفتر خود بازگشت

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، ینگلاک شیناواترا، نخست وزیر تایلند امروز (چهارشنبه) پس از 5 روز به دفتر کار خود بازگشت اما کوشش وی برای عادی نشان دادن اوضاع کشور پس از روزها تظاهرات خشونت آمیز با راهپیمایی مخالفان در مقابل مقر پلیس در پایتخت بی نتیجه ماند.

این در حالی است که درگیری های خیابانی که از اوایل هفته جاری بخش هایی از بانکوک را در برگرفته بود روز سه شنبه به یک باره در آستانه جشن سالروز تولد 86 سالگی پادشاه این کشور که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد، انتها یافت.

اما با این وجود تنش ها همچنان وجود دارد زیرا تظاهرکنندگان مخالف دولت اعلام نموده اند که به مبارزه خود پس از تعطیلات آخر هفته ادامه خواند داد.

ساتپ تواکسوبان، رهبر مخالفان تایلند روز گذشته طی اظهاراتی خاطرنشان کرد که به مبارزه خود برای بیرون راندن ینگلاک شیناواترا، نخست وزیر این کشور از قدرت ادامه خواهد داد.

تواکسوبان در جمع هواداران خود گفت: امروز ما به یک پیروزی نسبی دست یافتیم اما به مبارزه خود تا زمان فروپاشی رژیم تاکسین شیناواترا، برادر ینگلاک و نخست وزیر پیشین تایلند ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 360

به "نخست وزیر تایلند پس از 5 روز به دفتر خود بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر تایلند پس از 5 روز به دفتر خود بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید