نماینده روسیه: از من می پرسند چرا مذاکرات برجامی را در تاریکی برگزار می کنید

به گزارش کتاب ارزان، ایرنا نوشت: میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین نسبت به آینده مذاکرات برجام در وین ابراز امیدواری کرد.

نماینده روسیه: از من می پرسند چرا مذاکرات برجامی را در تاریکی برگزار می کنید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

اولیانوف عصر روز یکشنبه در توئیتی نوشت: پس از جلسات قبلی هیئت های روسیه و ایالات متحده در مذاکرات وین در خصوص احیای برجام، بسیاری از مخاطبان سوال کردند، چرا تقریباً در تاریکی (محرمانه) جلسه برگزار می کنید؟ امروز ما در نشستی رو به جلو داشتیم. ماموریت در وین. این روشن است. آیا این (نشست امروز) به معنای وجود نوری در انتهای تونل در مذاکرات است؟

اولیانوف ساعتی قبل نیز در توئیتی از دیدار دوجانبه هیات های روسیه و آمریکا حاضر در نشست وین خبرداده بود. در این جلسه دوجانبه، میخائیل اولیانوف ریاست هیات روس و رابرت اقتصادی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران نیز ریاست هیات آمریکایی را برعهده داشت.

رابرت اقتصادی به عنوان نماینده آمریکا برای شرکت در مذاکرات برجامی با گروه 1+4، در وین به سر می برد.

اولیانونف نوشت: در این دیدار گفت وگوهایی صریح و مفید درباره مسائل عمده مربوط به مذاکرات وین برای از سرگیری اجرای برجام انجام شد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1678

به "نماینده روسیه: از من می پرسند چرا مذاکرات برجامی را در تاریکی برگزار می کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده روسیه: از من می پرسند چرا مذاکرات برجامی را در تاریکی برگزار می کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید