نوبخت: اجازه واردات یک کپسول را هم به ما نمی دهند

به گزارش کتاب ارزان، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: این ملت یک بار مصاف جنگ را تجربه کرد و سرافراز از آن خارج شد و امروزه در مصاف مالی واقع شده است.

نوبخت: اجازه واردات یک کپسول را هم به ما نمی دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راه دانا، در ادامه گزیده هایی از سخنان محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه را می خوانید:

* (درخصوص شرایط تحریم های ناجوانمردانه و شرایط مالی دولت): روز های سختی بر ملت می گذرد. کشوری که 120 میلیارد دلار درآمد ارزی برای تمشیت امورش صرف می شد امروز با چند میلیارد دلار باید مقاوم بماند. این ملت یک بار مصاف جنگ را تجربه کرد و سرافراز از آن خارج شد و امروزه در مصاف مالی واقع شده است.

* هر یک از ما به عنوان سربازان این ملت باید بتوانیم با همین اندک مقاومت کنیم. امروز حتی اجازه واردات یک کپسول دارو را به این ملت نمی دهند، هیچ بانکی حتی یک دلار هم با ما مبادله نمی کند و ما چقدر متاسفیم برای بعضی کشور ها که خون سرداران ما را می ریزند و این یعنی مقاومت. همان طور که خداوند در 8 سال دفاع مقدس ما را یاری کرد تا سربلند بیرون بیاییم، ان شاالله این جا و در این جنگ مالی هم با مقاومت و مساعدت ملی به یک فرجام نیکو ختم می گردد که این وعده خداست.

* مقاومت راه این ملت است و پیروزی و مدال ها نیز دستمزد ایران.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1274

به "نوبخت: اجازه واردات یک کپسول را هم به ما نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبخت: اجازه واردات یک کپسول را هم به ما نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید