همدانی: کسب ستاره سوم آسیا توسط استقلال ریاضت می خواهد، همدلی مهمترین نکته در استقلال است

به گزارش کتاب ارزان، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: کسب ستاره سوم استقلال در آسیا بسیار سخت است و ریاضت می خواهد.

همدانی: کسب ستاره سوم آسیا توسط استقلال ریاضت می خواهد، همدلی مهمترین نکته در استقلال است

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن تبریک بابت صعود تیم های استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر که از چهار نماینده فوتبال ایران 3 تیم به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب راه یافتند. ذوب آهن نیز اگر با تدبیر در مسابقات حضور یافته بود به دور بعد صعود می کرد.

وی گفت: صعود این سه تیم نشان از اقتدار فوتبال ما در آسیا دارد. نمایندگان ما نشان دادند فوتبال باشگاهی ما در حال پیشرفت است و با این مهم تیم ملی نیز شکل بهتری پیدا خواهد نمود. تیم ملی برگرفته از فوتبال باشگاهی است و باشگاه های قوی تیم ملی قدرتمند تری را تشکل می دهند.

مربی پیشین استقلال در مورد فزونی این تیم مقابل الفتح عربستان مطرح کرد: استقلال با وجود اینکه در صورت شکست نیز صعود می کرد اما مهم بود با اقتدار به دور بعد صعود کند چون باعث ایجاد اعتماد به نفس در بازیکنان می شد. ترس و نگرانی من از این بود بازیکنان با غرور بازی نمایند و حتی در دقایق ابتدایی نیز این شرایط مشاهده شد اما رفته رفته بازیکنان به درک درستی رسیدند.

همدانی اضافه نمود: التعاون نیز نسبت به بازی رفت متفاوت بود و واکنش های خوبی دفاعی از این تیم شاهد بودیم و حتی در لحظاتی رحمتی منجی استقلال شد. در مجموع باید خدا را شکر کرد که به عنوان تیم دوم صعود کردیم و نباید فراموش کرد در این استقلال همدلی دیده می گردد و مهمترین نکته است. هرجا بازیکنان و کادرفنی همدل باشند مجموعه پیروز می گردد و این همدل و وحدت از لحاظ اخلاقی و فنی در استقلال دیده می گردد.

وی در مورد شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: کسب ستاره سوم بسیار سخت است و ریاضت می خواهد. برای کسب این مهم باید برنامه و پتانسیل اقتصادی خوب داشت و نباید انرژی خود را صرف مسائل حاشیه ای کرد. بازیکنان نباید دغدغه اقتصادی داشته باشد و باشگاه نگران تامین پول پرواز باشد. جوانان ما پتانسل بالایی دارند و می توانند حرف زیادی برای گفتن داشته باشند و امیدوارم این مهم به وقوع بپیوندد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 671

به "همدانی: کسب ستاره سوم آسیا توسط استقلال ریاضت می خواهد، همدلی مهمترین نکته در استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: کسب ستاره سوم آسیا توسط استقلال ریاضت می خواهد، همدلی مهمترین نکته در استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید