هیچ آدم عاقلی وقتی اسلحه به سمتش گرفته شده باشد، مذاکره نمی کند

به گزارش کتاب ارزان، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: هیچ آدم عاقلی وقتی در فشار است و اسلحه به سمتش گرفته شده، مذاکره نمی کند.

هیچ آدم عاقلی وقتی اسلحه به سمتش گرفته شده باشد، مذاکره نمی کند

به گزارش، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان امروز یکشنبه در رابطه با اینکه مقامات آمریکایی اعلام نموده اند که ترامپ همچنان منتظر تماس تلفنی مقامات ایران است، اظهار کرد: آنها مدت هاست که از جمهوری اسلامی ایران چنین انتظاری دارند ولی این انتظار بی فایده است، چرا که ایران هیچ گاه در مذاکره ای پیش قدم نخواهد شد که در آن حقوق و قواعد بین المللی رعایت نمی گردد.

وی با اشاره به فشار و تروریسم مالی آمریکا علیه ایران اعلام نمود: هیچ آدم عاقلی وقتی در فشار است و اسلحه به سمتش گرفته شده، مذاکره نمی کند.

موسوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، دولت و ملت بااقتداری است و با اقتدار مواضع و دیدگاه های خود را بیان کند، ادامه داد: آمریکایی ها نشان دادند که در بیان صحبت ها و اظهارات خود صداقت ندارند. آنها همزمان فشار را بر مردم ایران زیاد نموده اند. از اعمال هر گونه فشار و تهدیدی ابا ندارند و کوشش دارند با این گونه فشارها ملت ما را به زانو دربیاورند ولی همزمان دم از مذاکره می زنند.

وی ادامه داد: آنها از یک طرف رهبر نظام را تحریم می نمایند، فرمانده دیپلماسی کشور را تحریم می نمایند، ولی صحبت از مذاکره نیز می نمایند.

موسوی با بیان اینکه یک نوع سردرگمی وسرگشتگی در سیاست خارجی آمریکا را شاهد هستیم، اضافه نمود: اینها همه نشان می دهد که آمریکایی ها بر اعلام مواضع خود صداقت ندارند و ایران نیز اعتنایی برای این حرف ها نمی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 257

به "هیچ آدم عاقلی وقتی اسلحه به سمتش گرفته شده باشد، مذاکره نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ آدم عاقلی وقتی اسلحه به سمتش گرفته شده باشد، مذاکره نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید