واکنش بوفون به مربیگری کونته در تیم ملی ایتالیا

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس از انتخاب سرمربی پیشین او در بیانکونری به عنوان سرمربی جدید آتزوری ابراز رضایت و حمایت کرد.

واکنش بوفون به مربیگری کونته در تیم ملی ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون گفت که بی صبرانه منتظر شروع تمرینات خود به همراه آنتونیو کونته، سرمربی جدید تیم ملی ایتالیاست.

کونته 45 ساله شب گذشته جای چزاره پراندلی را روی نیمکت آتزوری گرفت که این مسئله مورد استقبال بوفون نهاده شد. بوفون یکی از 5،6 بازیکن یونتوسی هسته اصلی تیم ملی ایتالیاست که کونته در آتزوری راهنمایی آنها را برعهده خواهد داشت و این یعنی آسان تر شدن مسئولیت او در ماموریت جدیدش به واسطه شناخت کافی از آنها.

بوفون با بیان اینکه تمام ایتالیایی ها باید از انتخاب کونته به عنوان سرمربی تیم ملی کشورشان راضی باشند به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: حضور کونته در تیم ملی ایتالیا هم از نظر فنی هم از نظر مدیریت فردی بازیکنان به نفع ماست. او ذاتاً یک مربی اصول گرا است که در عین حال از هوش و حساسیت قابل قبولی برای درک و تطبیق خود با شرایطی که در رده باشگاه تجربه نکرده، برخوردار است.

بوفون اضافه کرد: بوفون یک مربی و یک شخصیت قهرمان است. طبیعی است که طرفداران تیم های رقیب یوونتوس از انتخاب کونته به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا دل خوشی نداشته باشند اما من اطمینان دارم که 95 درصد ایتالیایی ها دوست دارند او مربی تیم شان باشد و این موضوع در خصوص تیم ملی هم صدق می نماید.

کاپیتان 36 ساله یوونتوس در ادامه گفت که دوست دارد در جام جهانی 2018 روسیه هم سنگربان آتزوری باشد، زمانی که 40 ساله خواهد بود. وی توضیح داد: اگر بتوانم تا 40 سالگی به دوران بازیگری ام ادامه دهم و برای ششمین بار در جام جهانی حضور داشته باشم، حیرت آور می گردد. تا به حال هیچ کس 6 بار در جام جهانی حضور نداشته است. البته بهتر است که به این موضوع فکر نکنم چون این 4 سال بسیار سخت خواهند بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 407

به "واکنش بوفون به مربیگری کونته در تیم ملی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بوفون به مربیگری کونته در تیم ملی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید