خاتمه قطعی 20 ساعته برق در نهاوند، مدارهای جریان فعال شد

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران؛ در پی بارش باران و وقوع تندباد در شهرستان نهاوند طی 24 ساعت گذشته مناطقی از شهرستان نهاوند دچار خاموشی شدند.

خاتمه قطعی 20 ساعته برق در نهاوند، مدارهای جریان فعال شد

رضا شیر دره در تشریح این موضوع گفت: روز گذشته هم زمان با شروع بارش ها و وزش باد در شهرستان نهاوند متأسفانه برق روستاهای بخش خزل نهاوند و مناطق دیگری به صورت پراکنده قطع شد که در همان ساعات ابتدایی با اعزام اکیپ های عملیاتی نسبت به برطرف نقص اقدام شد.

وی ادامه داد: ازآنجاکه شرایط جوی و همچنین محل استقرار پایه های چراغ برق در بعضی اراضی کشاورزی بود و به سبب بارش رفت و آمد و انتقال تجهیزات سخت صورت می گرفت این اقدام با کندی روبرو شد.

وی افزود: دقایقی قبل به همت مجموعه مدیریت توزیع برق استان همدان و کوشش بیش از 20 اکیپ عملیات و تعمیر و نگهداری شهرستان برق روستاهایی که با خاموشی روبرو شده بودند وصل شد.

رئیس اداره برق نهاوند بابیان اینکه عمده مسائل موجود در بخش خزل به سبب شکسته شدن پایه های انتقال فشار ضعیف و پارگی سیم های برق بود، گفت: با آرام شدن شرایط جوی امکان وقوع حادثه مجدد بسیار کم است.

وی بابیان اینکه میزان خسارات احتمالی برآورد نشده اما در مقایسه با برف سال 95 که موجب اختلال در سیستم شد ناچیز است، اضافه نمود: شهروندان در صورت وجود خاموشی در مناطق مراتب را به مرکز اتفاقات امور برق نهاوند باشماره 121 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 140

به "خاتمه قطعی 20 ساعته برق در نهاوند، مدارهای جریان فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه قطعی 20 ساعته برق در نهاوند، مدارهای جریان فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید