پرسپولیس باید مقابل تراکتور باهوش بازی کند

به گزارش کتاب ارزان، بهزاد داداش زاده در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد بازی پیش روی پرسپولیس و تراکتور تبریز در هفته دوم رقابت های لیگ برتر گفت: هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند. تراکتور هزینه زیادی نموده است تا بتواند در بالای جدول حضور داشته باشد و در انتها فصل هم به قهرمانی برسد.

پرسپولیس باید مقابل تراکتور باهوش بازی کند

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: کادر فنی تراکتور تغییر نموده است. مصطفی دنیزلی شناخت خوبی از پرسپولیس و فوتبال ایران دارد. او بدن شک برای اولین پیروزی در بازی خانگی اش برنامه ریزی نموده است. آنها در هر پست بهترین بازیکنان را در اختیار دارند.

وی درباره وضعیت پرسپولیس تاکید نمود: گابریل کالدرون نشان داد روی توانایی بدنی بازیکنان پرسپولیس کار نموده است و همین موضوع می تواند یاری کند تا پرسپولیس تا دقیقه نود بجنگد. این تیم باید مقابل تراکتور هوشمندانه بازی کند. چون آنها با وجود طرفداران پرشمار خود فشار زیادی را روی حریفان می آورند. برای بردن تراکتور باید منطقی بازی کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه اعلام کرد: مشکل گلزنی پرسپولیس به زودی حل می گردد. این تیم احتیاج به زمان دارد تا انسجام لازم را در خطوط سه گانه خود داشته باشد. من فکر می کنم روش بازی پرسپولیس باعث خواهد شد تا تمام دیدارهای این تیم جذاب تر از همواره برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 293

به "پرسپولیس باید مقابل تراکتور باهوش بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس باید مقابل تراکتور باهوش بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید