پرواز فرشته مرگ کرونا بر فراز برزیل و مکزیک ، 2350 کشته در 24 ساعت

به گزارش کتاب ارزان، آمار کشته های کرونا در برزیل در حالی از مرز 32500 مورد گذشت که این کشور هنوز وزیر بهداشت رسمی ندارد و رئیس جمهوری جنجالی آن هم اصلا به فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه پای بند نیست.

پرواز فرشته مرگ کرونا بر فراز برزیل و مکزیک ، 2350 کشته در 24 ساعت

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، فقط در 24 ساعت گذشته حدود 1350 مورد به کشته های کووید-19 در برزیل افزوده شد. این کشور تا امروز بیش از 600 هزار بیمار کرونا داشته و از زمان آمدن ویروس، دو وزیر بهداشت آن برکنار شده یا استعفا نموده اند. 20 روز پس از کناره گیری دومین وزیر بهداشت در دو ماه اخیر، رئیس جمهوری پرحاشیه برزیل روز چهارشنبه ادواردو پازوئلو را به عنوان وزیر موقت معرفی کرد تا تعیین گردد هنوز هم بحران را جدی نگرفته است.

ژاییر بولسونارو در سخنانی جنجالی در واکنش به افزایش آمار کشته ها مرگ را سرنوشت تمام انسان ها دانست و رسانه ها را برای به وحشت انداختن مردم سرزنش کرد. آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در برزیل چنان افزایشی است که ایالت ها و شهرهای مختلف خود را به شیوه های گوناگون برای رویارویی با فاجعه آماده نموده اند. در شهر سائوپائولو 300 هزار قبر برای به خاک سپردن قربانیان کرونا آماده شده و منظره هوایی گورستان فضایی دهشتناک به حاشیه شهر بخشیده است.

از مکزیک هم خبر می رسد که برای نخستین بار از آمدن ویروس به منطقه آمریکا، آمار کشته های این کشور به بیش از 1000 نفر در 24 ساعت رسیده است. تصاویری که از شیوع گسترده ویروس در مناطق مختلف مکزیک منتشر شده، اوج بحران را نشان می دهد. همزمان وقوع سیل در بعضی مناطق به بحران دامن زده و زندگی مردم را به مشکل انداخته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 974

به "پرواز فرشته مرگ کرونا بر فراز برزیل و مکزیک ، 2350 کشته در 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز فرشته مرگ کرونا بر فراز برزیل و مکزیک ، 2350 کشته در 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید