پوتین بیان کرد اپیدمی کرونا به روسیه رسیده

به گزارش کتاب ارزان، رئیس جمهوری روسیه در ملاقات با مقام های این کشور درباره راه های مقابله با کروناویروس به گفت وگو نشست.

پوتین بیان کرد اپیدمی کرونا به روسیه رسیده

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در ملاقات با مقام های دولتی به آنالیز راه های مقابله با این ویروس پرداخت.

رئیس جمهوری روسیه گفت، کشورش از پیامدهای اپیدمی دنیای کرونا به دور نیست و نخست وزیر درباره تغییرات مربوط به شرایط ابتلا به کرونا در کشور به طور روزانه به او گزارش می دهد.

پوتین تاکید نمود: اپیدمی کرونا متاسفانه بر کل اقتصاد دنیای و بزرگترین اقتصادهای دنیا تاثیر منفی گذاشته و این مساله به هر نحو کشور ما را نیز فرا خواهد گرفت.

وی اضافه نمود: دولت برای حل و فضل اوضاع بی وقفه کوشش می نماید و میخائیل میشوستین، نخست وزیر درباره نتایج کوشش های خود روزانه به من گزارش می دهد.

سرگئی سوبیانین، شهردار مسکو هم گفت: این شهر بیش از دیگر مناطق کشور درگیر این بیماری ویروسی است. در این شهر 500 مورد ابتلا به کروناویروس ثبت شده است البته بعضی از موارد هنوز تایید نشده اند.

به گفته شهردار مسکو، مقام های روسیه اقدامات بیشتری را در نظر گرفته اند که شامل افزایش ظرفیت های بیمارستانی و آزمایش های مربوط به کروناویروس است.

وی همچنین اضافه نمود: 9 آزمایشگاه باز شده که 3000 نفر را مورد آزمایش قرار داده و قرار است 13 هزار مورد دیگر آزمایش تا روزهای آینده انجام گردد. ما همه نمونه هایی را که دریافت می کنیم، مورد آزمایش قرار می دهیم و همچنین از کیت های آزمایشگاهی چین و کره ای استفاده می کنیم.

در این راستا آزمایشگاه های سرویس فدرال در جهت حمایت و رفاه از مراجعین برای آزمایش های مربوط به کرونا مورد استفاده قرار گرفته اند.

وی همچنین بر این باور است که تصویر واقعی از شرایط کووید-19 در مناطق روسیه وجود ندارد.

پوتین پس از ملاقات با مقام های کشورش به سایتی دعوت شد که قرار است محل احداث بیمارستان باشد.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 915

به "پوتین بیان کرد اپیدمی کرونا به روسیه رسیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین بیان کرد اپیدمی کرونا به روسیه رسیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید