چشم غُره دیاباته به قائدی، ادامه اپیدمی مصدومیت در استقلال

به گزارش کتاب ارزان، استقلال در روزی که هوادارانش شعارهای زیادی علیه مدیرعاملشان دادند توانست پارس جنوبی را شکست دهد.

چشم غُره دیاباته به قائدی، ادامه اپیدمی مصدومیت در استقلال

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و پارس جنوبی امروز (جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر صفر استقلال به سرانجام رسید.

حواشی نیمه دوم به شرح زیر است:

- آرش رضاوند، بازیکن استقلال در دقایق ابتدایی نیمه دوم از ناحیه فک دچار مصدومیت شد اما توانست به بازی ادامه دهد.

- فراز کمالوند در بین دو نیمه تعویض عجیبی انجام داد و ایمان باصفا که در نیمه اول به جای کاکاشویلی به بازی فرستاده بود را از بازی بیرون کشید تا محمد نوری به میدان برود.

- شیخ دیاباته در این بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد. هواداران استقلال هنگام ورود دیاباته به بازی به شدت تشویقش کردند که این بازیکن در واکنش به تشویق هواداران به آن ها قلب نشان داد.

- استقلالی ها در دقیقه 69 صاحب یک ضد حمله خوب شدند اما مهدی قائدی در حالی که می توانست دیاباته و غلامی را در موقعیت گل زنی قرار دهد، خودخواهانه ضربه اش را زد که به بیرون رفت. دیاباته پس از این صحنه به سمت قائدی رفت تا به او به خاطر از دست رفتن این موقعیت اعتراض کند اما قائدی که از اشتباهش آگاه بود به سمت تابلوهای تبلیغاتی رفت تا با دیاباته روبرو نشود. دیاباته هم از کارش منصرف شد.

- برق کل ورزشگاه آزادی بجز دو تا از نورافکن ها در دقیقه 78 قطع شد که باعث توقف بازی شد. این اتفاق 10 دقیقه ای طول کشید و سپس از داور تصمیم گرفت با روشنایی همان دو نورافکن بازی را ادامه دهد به همین دلیل بازی دوباره از سر گرفته شد. پس از پیگیری دوباره بازی به برق بخش هایی از ورزشگاه وصل شد ولی این مشکل به طور کامل برطرف نشد.

- هواداران استقلال در این نیمه هم علیه مدیرعامل استقلال شعار دادند.

- میلاد زکی پور در دقیقه 77 دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. این اتفاق باعث که استقلال دقایق باقی مانده را 10 نفره ادامه دهد.

- پارس جنوبی در دقیقه 91 توانست یکی از گل های خورده اش را جبران کند اما کمک داور، این گل را آفساید گفت و این مسئله اعتراض شدید شاگردان کمالوند را در پی داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 513

به "چشم غُره دیاباته به قائدی، ادامه اپیدمی مصدومیت در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم غُره دیاباته به قائدی، ادامه اپیدمی مصدومیت در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید