چندباشگاه پرتغالی به دنبال وینگر سپاهان، محبی راه طارمی را می رود؟

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته بود که خبر پیشنهاد باشگاه براگا پرتغال به محمد محبی وینگر تیم سپاهان در رسانه های داخلی ایران منتشر شد.

چندباشگاه پرتغالی به دنبال وینگر سپاهان، محبی راه طارمی را می رود؟

در پی انتشار این خبر، روزنامه ابولا پرتغال که عملکرد مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو را به دقت رصد می نماید، آنالیز بیشتر خبر محبی را هم در دستور کار قرار داد.

این روزنامه برای پیگیری این خبر با میگوئل تکسیرا مربی پرتغالی تیم سپاهان تماس گرفت و اطلاعات بیشتری را درباره وینگر بوشهری فوتبال ایران گرفت.

ابولا در گزارش خود آورده است: باشگاه براگا برای جذب محمد محبی وینگر 23 ساله ایران موقعیت خوبی دارد. موفقیت طارمی در پورتو نگاه های زیادی را به لیگ ایران متوجه نموده است؛ جایی که بازیکن سپاهان با مربیگری میگوئل تکسیرا پرتغالی خود را به عنوان یکی از چهره های عظیم این رقابت ها معرفی نموده و توانسته است در آخرین بازی برابر پرسپولیس گلزنی کند. محبی در دوران سرمربیگری مارک ویلموتس به تیم ملی ایران دعوت شد و در حال حاضر در 24 بازی با سپاهان، سه گل به ثمر رسانده است.

در ادامه این گزارش، اظهارات میگوئل تکسیرا درباره محبی آمده است. تکسیرا با تمجید از این وینگر ایرانی گفت: محبی توسط چند باشگاه پرتغالی و نه فقط براگا دنبال می گردد. این بازیکن کیفیت بسیار بالا و پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد. او به راحتی در دو بال بازی می نماید، بسیار سریع است، در دوئل های یک به یک قدرتمند عمل می نماید، قدرت بدنی بالایی دارد و در بازی هوایی هم توانمند است.

تکسیرا تاکید نمود: محبی همه ویژگی های بازی در لیگ پرتغال را دارد. او کیفیت بازی در یک باشگاه خوب پرتغالی را دارا است.

روزنامه ابولا سپس با بیان اینکه محبی قبلاً در رادار باشگاه گرانادا اسپانیا، آ. اک یونان بوده است، اعلام نمود در حال حاضر او مدنظر تیم های پرتغالی و ترکیه ای است.

ابولا از محبی به عنوان بازیکن نام برده است که مشتاقانه میخواهد راه طارمی همشهری خود از بوشهر را طی کند و بازی خود را هم از همان باشگاه شاهین شروع نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1681

به "چندباشگاه پرتغالی به دنبال وینگر سپاهان، محبی راه طارمی را می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چندباشگاه پرتغالی به دنبال وینگر سپاهان، محبی راه طارمی را می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید