کالدرون: نیازی به صحبت درباره داربی با برانکو نداشتم

به گزارش کتاب ارزان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید با سرمربی سابق این باشگاه درباره مسائل مختلفی صحبت نموده ولی بحث داربی در این گفت وگو مطرح نشده است.

کالدرون: نیازی به صحبت درباره داربی با برانکو نداشتم

به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: ما چند بازیکن در تیم ملی داریم که دو نفر از آن ها برگشتند. امروز هم کمی در تمرینات شرکت می نمایند. فردا دوباره تمرین می کنیم. بقیه بازیکنان فردا برمی گردند. شرایط تیم خوب است. یک بازی محبت آمیز مقابل سایپا کردیم. در مجموع راضی هستم. می دانیم که صنعت نفت تیم خوبی است. برای ما هر بازی فینال است و فینال را باید ببریم. بعد از بازی مقابل تراکتور باید این بازی را حتما ببریم.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدارش با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق این تیم در حاشیه اجلاس مربیان برتر آسیا هم بیان نمود: مثل همه مربیان دیگر در خصوص فوتبال صحبت کردیم. با برانکو هم در این مورد صحبت هایی داشتم. من از ایشان درباره فوتبال ایران پرسیدم و او هم از من درباره فوتبال در کشورهای عربی سوال کرد. او مربی خیلی خوبی است و صحبت محبت آمیز ای با هم داشتیم. من نیازی به صحبت درباره داربی با برانکو نداشتم. با توجه به تجربه ام داربی را می شناسم. داربی در همه کشورها مثل هم است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا با برانکو درباره مسائل اقتصادی هم صحبت نموده است یا خیر، گفت: نه. ما فقط درباره فوتبال صحبت کردیم.

او درباره خرید بازیکن جدید هم شرح داد: ما الان نمی توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. با همین بازیکنان باید کار را ادامه بدهیم. من فقط به مهره هایی که دارم فکر می کنم. جونیور هم در حال آماده شدن است و مقابل سایپا هم خوب بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره حواشی اطراف بیرانوند هم بیان نمود: من به تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته گردد احترام می گذارم. چه بازیکن من باشد و چه بازیکن تیم دیگر.

کالدرون درباره مطالبات خودش و بازیکنان پرسپولیس هم اظهار کرد: فکر می کنم که این مسائل قبل از داربی حل می شوند. امیدوارم که زودتر این اتفاق بیفتد. من تمام سعیم را می کنم که تیم پیشرفت کند و به سطح مد نظرم برسد. تا امروز به این سطح نرسیده ایم. این وظیفه و کار من است. مسائل اقتصادی مربوط به باشگاه و رئیس باشگاه است.

او درباره صحبت های مطرح شده در خصوص احتمال کنار گذاشته شدن فرشاد احمدزاده از پرسپولیس هم شرح داد: احمدزاده یک آسیب دیدگی در پایش داشت و من به او استراحت دادم. در بازی برابر سایپا 80 دقیقه بازی کرد و در حال بهتر شدن است. مطمئنا اگر مسئله ای باشد شما متوجه می شوید. چنین مسئله ای وجود نداشته است. در حال حاضر همه چیز خوب است.

سرمربی پرسپولیس درباره حضورش در مراسم عزاداری ماه محرم هم بیان نمود: برای من یک امتیاز است که در فرهنگ ایرانی زندگی کنم و آن را بشناسم. من می دانم که در این کشور تمدن جهانی شکل گرفت. این شانس من است که در این جا باشم و این فرهنگ را بشناسم. هر چیزی که بتوانم از فرهنگ و تمدن ایرانی یاد بگیرم، من را خشنود می نماید. در ایران بودن برای من یک امتیاز است و من می خواهم از این فرصت استفاده کنم. مخصوصا وقتی هر روز برخورد مردم با خودم را می بینم و اینکه چقدر مهمان نواز و مهربان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 351

به "کالدرون: نیازی به صحبت درباره داربی با برانکو نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: نیازی به صحبت درباره داربی با برانکو نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید