100 خانه ورزش روستایی در گلستان احداث می گردد

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، سید مناف هاشمی شامگاه دوشنبه در نشست با جوانان ایده پرداز حوزه روستایی استان گلستان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید، اظهار کرد: بانک اطلاعاتی ایده های جوانان حوزه روستایی در گلستان باید توسط اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهیه و حمایت های لازم برای اجرای طرح های اشتغالزا انجام گردد.

100 خانه ورزش روستایی در گلستان احداث می گردد

وی اضافه نمود: می توان ار پروژه های جوانان روستایی بهره برد و در صورت اعتماد بانک ها به این پروژه ها برای دریافت تسهیلات اقدام کرد.

استاندار گلستان با اشاره به طرح روستاهای بدون بیکار در استان، گفت: 50 روستا در 14 شهرستان شناسایی گردیده اند تا با کمک فرمانداری ها برای احیای ظرفیت ها و اشتغالزایی گام برداریم.

هاشمی توضیح داد: گلستان به عنوان نخستین استان طرح تفکیک زباله از مبدا را در روستاها شروع نموده و 70 روستا را به عنوان پایلوت انتخاب نموده ایم.

وی ادامه داد: طرح روستاهای بدون معتاد هم در برنامه واقع شده است و هر فرمانداری باید سه روستا را در شهرستان خود معرفی کند.

هاشمی با اشاره به اهمیت طرح های ورزشی در روستاهای گلستان، گفت: 100 روستا را در قالب این طرح قرار داده ایم تا با راه اندازی خانه های ورزش موجب پر شدن اوقات فراغت جوانان و کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

وی در خصوص ایجاد بازارچه صنایع روستایی در مرکز استان، یادآور شد: دنبال مکانی در گرگان هستیم تا صنایع روستایی در آن فروخته گردد و محلی برای درآمدزایی روستاییان با فروش محصولات آنها باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 4

به "100 خانه ورزش روستایی در گلستان احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 خانه ورزش روستایی در گلستان احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید