245 نفر در باغملک کرونا دارند

به گزارش کتاب ارزان، معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان باغملک شمار مبتلایان به کووید19 این شهرستان را از ابتدای شیوع کرونا 245 نفر مطرح کرد.

245 نفر در باغملک کرونا دارند

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سجاد جوادی معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: از ابتدای گسترش این بیماری در ایران تا به امروز، 245 نفر در شهرستان باغملک به کرونا ویروس مبتلا شدند که از این تعداد 149 مورد مرد و 96 مورد زن بودند و بر اساس آخرین رتبه بندی ها باغملک در زمره شهر های سفید خوزستان واقع شده است.

او توضیح داد: در حال حاضر 11 نفر در بیمارستان باغملک بخاطر ابتلای به کرونا بستری هستند که از این تعداد 4 نفر در سی سی یو و 7 نفر در بخش داخلی مراقبت های پزشکی را دریافت می نمایند و 83 مورد ابتلای به کووید 19 در قرنطینه خانگی هستند.

جوادی آمار فوتی های کووید 19 در شهرستان باغملک را 6 مورد بیان کرد و بیان داشت: از این تعداد 5 مورد مرد و یک مورد زن بودند و بر اساس مناطق جغرافیایی شهرستان 2 نفر در روستای اسلام آباد، یک نفر در روستای تنگ خشک، یک نفر در شهر باغملک و 2 نفر در شهر قلعه تل جان خود را بر اثر ابتلای به این بیماری از دست دادند.

رئیس مرکز بهداشت باغملک اضافه کرد: از میان افراد فوت شده 4 نفر بالای 70 سال، یک نفر 62 ساله و یک نفر 18 ساله بودند همچنین از کوشش های مدافعان سلامت و پرسنل این نهاد در خط مقدم مبارزه با کرونا در شهرستان تقدیر می کنیم و تا کنون 16 نفر از پرسنل بهداشت و درمان باغملک به کرونا ویروس مبتلا شدند که 11 نفر از درمان و 5 نفر از بهداشت باغملک بودند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1010

به "245 نفر در باغملک کرونا دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "245 نفر در باغملک کرونا دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید