46 پروژه گردشگری در منطقه سیستان احداث می گردد

به گزارش کتاب ارزان، معاون گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: 46 پروژه گردشگری در منطقه سیستان توسط بخش خصوصی و دولتی در حال احداث است.

46 پروژه گردشگری در منطقه سیستان احداث می گردد

روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی روز 25 بهمن ماه 99 در بازدید از پروژه های زیرساختی شمال استان، اظهار کرد: با توجه به این که شمال استان دارای آثار تاریخی فراوان بوده و در طول سال میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا است، برنامه ریزی برای ایجاد زیرساخت های لازم با توجه به افزایش تقاضای سفر از ضروریات است.

او افزود: در حال حاضر بالغ بر 31 پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری توسط اداره کل استان و بالغ بر 15 پروژه از سوی بخش خصوصی و با حمایت این اداره کل در سطح منطقه سیستان در حال احداث است.

معاون گردشگری سیستان و بلوچستان یادآور شد: در هفته گذشته یک هتل یک ستاره با ظرفیت 41 تخت به تأسیسات گردشگری شهرستان زابل اضافه شد و چندین مجتمع گردشگری، رفاهی واقامتگاه بوم گردی نیز در شهرستان های سیستان راه اندازی و یا کلنگ زنی شده است.

او گفت: میزان اشتغال ایجاد شده در این طرح ها 212 نفر پیش بینی شده است که امیدواریم به زودی با بهره برداری از این طرح ها شاهد اشتغال پایدار در این منطقه باشیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1520

به "46 پروژه گردشگری در منطقه سیستان احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "46 پروژه گردشگری در منطقه سیستان احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید