اختصاص اعتبار 5 میلیارد تومانی برای زیرساخت های شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

به گزارش کتاب ارزان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: چندین شهرک و ناحیه صنعتی در استان ایجاد گردیده اما مدتی است که برخی از فرمانداران استان طی تماس های متعدد از وجود آن ها اعلام نارضایتی می نمایند و به دلیل فعال نبودن مخالف پرداخت هزینه در این مناطق هستند.

اختصاص اعتبار 5 میلیارد تومانی برای زیرساخت های شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران- غلامرضا مالکی در شورای برطرف موانع فراوری استان اضافه کرد: برای فراهم سازی زیرساخت های شهرک های صنعتی در استان حدود پنج میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته گردیده، این در حالی است که سال گذشته برای برطرف برخی از مسائل شهرک ها 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شد و سال جاری یک میلیارد تومان اعتبار برای برطرف احتیاج شهرک ها در نظر گرفته شد.

به گفته وی، شهرک هایی در استان است که فعالیت ندارند و پرداخت اعتبار به این مناطق سودی ندارد بنابراین احتیاج است شهرک ها و نواحی صنعتی استان، اولویت بندی گردد و براساس آن به این مناطق اعتبار اختصاص یابد، در این صورت تا خاتمه سال جاری طبق اولویت بندی انجام گردیده حداقل 6 میلیارد تومان به این مناطق یاری می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز گفت: برای ایجاد اشتغال روستاییان و مشاغل روستایی بیش از چهار هزار نفر متقاضی دریافت تسهیلات بودند که به 120 واحد روستایی و عشایری بیش از 23 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شد، واحدهایی در روستاها اقدام کردند که اگر ماهیت اشتغال زایی آن ها معین گردد، تسهیلات دریافت می نمایند.

نادر میرشکار اضافه کرد: بر اساس سایت تعریف گردیده و اطلاعاتی که واحدهای فراوریی دچار مشکل در سامانه بهینه یاب ثبت می نمایند، کارگروه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری، تشکیل جسله می دهد و مشکل واحدها در این جلسات آنالیز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 54

به "اختصاص اعتبار 5 میلیارد تومانی برای زیرساخت های شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار 5 میلیارد تومانی برای زیرساخت های شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید