امیرمرادی: برادرم نبود نمی توانستم مدال بگیرم

به گزارش کتاب ارزان، مرادی به محض سرانجام کارش در جاکارتا، نگاهش را به توکیو می دوزد و کسب ورودی برای این رویداد.

امیرمرادی: برادرم نبود نمی توانستم مدال بگیرم

به گزارش خبرنگاران ، مهدیه دریابیگی، اندونزی - مرادی در دوی 1500 متر به مدال نقره رسید تا بردار کوچکتر سجاد هم از کسب مدال بازی های آسیایی بی نصیب نباشد. بعد از اینکه مرادی مدال نقره دوی 1500 متر بازی های آسیایی را کسب می نماید، می گوید:خوشحالم که توانستم در این دوره از بازی ها مدال بگیرم. سطح این مسابقات خیلی بالا بود و من در 800 متر با یک دقیقه و چهل و شش ثانیه نتوانستم مدال بگیرم و بدشانسی آوردم اما در 1500 متر وقتی دیدم مسابقه از ریتم پایینی برخورد دار است توانستم به خودم مسلط شوم. اعتماد به نفس پیدا کردم . جاگیری ام خوب بود و توانستم رقیبم را پشت سر بگذارم.

امیر درباره نقش سجاد در کسب این مدال نیز تضیح کوتاهی می دهد: سجاد در کسب این مدال نقش بزرگی داشت. دست او را به خاطر حمایت هایی که در مدت از من کرد، می بوسم. اگر سجاد نبود من نمی توانستم مدال بگیرم.

دونده نیمه استقامتی ایران با این مدال امید زیادی پیدا نموده به روزهای پیش رو: بعد از فشار زیاد تمرین باید مدتی در ریکاوری باشم. از حالا مربیان و مسوولان باید برنامه ریزی نمایند که چکار کنیم و چطور اردو بزنیم که بتوانیم سهمیه حضور در المپیک را بگیریم و در نهایت به نتیجه ای که می خواهیم، برسیم.

مرادی درباره ناکامی اش در دوی 800 متر می گوید که البته به کمک برادرش توضیحاتش را تکمیل می نماید: مسابقه 800 متر ریتم تندی داشت و رکوردی که من توانستم از خود به جا بگذارم، رکورد قابل توجهی بود. رکورد چهار نفر اول این مسابقه، ورودی المپیک بود. با وجود اینکه در این دو نتوانستم نتیجه لازم را بگیرم اما با توجه به رکوردی ثبت کردم، معتقدم خروجی کار خیلی خوب بود و این مساله می تواند به من کمک زیادی بکند تا سهمیه ورود به المپیک توکیو را بگیرم و به نتیجه دلخواهم برسم.

دارنده مدال نقره 1500 بازی های آسیایی حرف های خود را اینطور به خاتمه می برد: ما از این به بعد با برنامه ریزی برادرم و مسوولان استارت خود را برای المپیک می زنیم و امیدوار هستم که جواز حضور در این رویداد را بگیرم.

4،360

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 27

به "امیرمرادی: برادرم نبود نمی توانستم مدال بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرمرادی: برادرم نبود نمی توانستم مدال بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید