تجربه بیشتری در رقابت های جهانی سال جاری دارم

به گزارش کتاب ارزان، حسین نوری ملی پوش وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران و یکی از مردان طلایی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: من در مسابقات قهرمانی آسیا سال 2018 موفق به کسب مدال طلا شدم که همین مساله باعث شد تا در بازیهای آسیایی هم از من انتظار تکرار این مدال را داشته باشند. در مجموع خودم هم از همان ابتدا هدفم کسب مدال طلا بود و به چیز دیگری جز این فکر نمی کردم.

تجربه بیشتری در رقابت های جهانی سال جاری دارم

وی در خصوص عملکرد کلی تیم ایران در بازی های آسیایی توضیح داد: به نظر من تیم ملی کشتی فرنگی توانست در جاکارتا نمره قبولی بگیرد. ما توانستیم با مدال های خوبی که گرفتیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم. در این مسابقات 4 مدال طلا و برنز گرفتیم که البته امکان کسب مدال های بیشتری هم بود.

دارنده مدال برنز رقابتهای دنیای فرانسه اضافه نمود: البته ما می توانستیم در سنگین وزن هم توسط بهنام مهدیزاده به مدال برسیم که فکر می کنم حق او را خوردند تا نتواند راهی فینال گردد. طبیعتا او روحیه اش را از دست داد و در دیدار رده بندی هم به نتیجه مطلوب نرسید.

نوری در خاتمه در خصوص حضور در رقابتهای دنیای 2018 مجارستان و ارتقای رنگ مدال و عنوان قبلی خود گفت: در مسابقات دنیای 2017 پاریس به مدال برنز رسیدم در حالیکه باید طلا می گرفتم، اما ناداوری و همچنین کم تجربه بودن، اجازه چنین موفقیتی را به من نداد. طبیعتا سال جاری در رقابتهای دنیای باتجربه تر و آماده تر هستم و امیدوارم بتوانم به مدال طلا برسم.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی جوانان قهرمانی دنیا روزهای 26 شهریور تا اول مهرماه در شهر ترناوا کشور اسلواکی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 36

به "تجربه بیشتری در رقابت های جهانی سال جاری دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه بیشتری در رقابت های جهانی سال جاری دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید