جمالی در گفت وگو با خبرنگاران: اروپا برای اعمال فشار بر ایران با زمان بازی می نماید، اجرای spv معین نیست

به گزارش کتاب ارزان، عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اروپا برای اعمال فشار بر ایران با زمان بازی می نماید و زمان دقیقی را برای اجرای spv اعلام نکرده است.

جمالی در گفت وگو با خبرنگاران: اروپا برای اعمال فشار بر ایران با زمان بازی می نماید، اجرای spv معین نیست

محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت وگو با ، با اشاره به اعلام آمادگی سوئیس برای راه اندازی کانال مالی، اظهار کرد: سوییس یک کشور اروپایی بی طرف بوده و از نظر بانکی نیز دارای زیر ساخت های مناسب و تقریبا مورد اعتماد کشور های دیگر است.

وی اضافه نمود: پذیرش نماینده کانال مالی از سوی سوئیس فعلا در مراحل مقدماتی واقع شده است و زمان مشخصی در این رابطه اعلام نشده است.

جمالی توضیح داد: باتوجه به اینکه اروپا در راه اندازی کانال ما خود با ایران تعلل می نماید، معتقدم اکنون هم برای تحقق این کانال دیر شده است و اروپا کماکان با زمان بازی می نماید.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: این گونه نیست که اروپایی ها از آمریکا کاملا روی برگردانده و تحت تاثیر سیاست های این کشور علیه ایران نباشند، لذا این اتحادیه نیز چندان نگران وضعیت ایران در برجام نیست.

وی ادامه داد: اروپا اختلاف نظرهای زیادی با ایران در موضوعات مختلف و منطقه دارد به همین دلیل واضح است که این اتحادیه با کند جلو بردن اوضاع قصد اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران را دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 119

به "جمالی در گفت وگو با خبرنگاران: اروپا برای اعمال فشار بر ایران با زمان بازی می نماید، اجرای spv معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمالی در گفت وگو با خبرنگاران: اروپا برای اعمال فشار بر ایران با زمان بازی می نماید، اجرای spv معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید