جنارو گتوسو: از ترس سرایت ویروس به ایگواین اجازه ندادم با شاهزاده سعودی عکس بگیرد!، شخصیت مان را نشان دادیم

به گزارش کتاب ارزان، جنارو گتوسو، سرمربی تیم فوتبال میلان با وجود از دست دادن فرصت فتح سوپرجام ایتالیا از روند تیمش رضایت دارد.

جنارو گتوسو: از ترس سرایت ویروس به ایگواین اجازه ندادم با شاهزاده سعودی عکس بگیرد!، شخصیت مان را نشان دادیم

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال میلان مقابل یوونتوس در سوپر جام ایتالیا از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان در این باره گفت: باید از تیم تمجید کنیم چون همان گونه که در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته بودم، باید فراتر از حد توان کوشش می کردیم و این کار را انجام دادیم. قضاوت حوادث و صحنه های بازی برعهده من نیست. اعتراف می کنم کارت قرمز کسیه عادلانه بود، اما صحنه های دیگری مثل پنالتی روی کونتی از سوی داور دیده نشد. تنها نگرانی من، استفاده از سیستم یاری داور ویدیویی است، چون در یک صحنه میلیمتری موقعیت گل ما، پرچم یاری داور به نشانه آفساید بالا رفت.

وی در ادامه اضافه کرد: یوونتوس دو گل زد که یکی از آنها آفساید گرفته شد. یووه اجازه ادامه بازی را یافت و تصمیم داور متعاقباً گرفته شد. چرا صحنه آفساید کوترونه بازبینی نشد؟ این، مرا ناراحت می نماید. تیم شخصیتش را نشان داد و برابر حریفی بزرگ، سخت مبارزه کرد. حالا باید با دو محروم به مصاف جنوا برویم. نمایش ما خوب بود، اما همواره باخت در یک بازی فینال گونه مایه حسرت است.

سرمربی میلان در انتها توضیح داد: ایگواین بدشانس بود و قبل از بازی تب کرد. همه کار کردیم تا او بهتر گردد، اما این اتفاق رخ نداد و ترجیح دادم از بازیکن شاداب تری استفاده کنم. وقتی شاهزاده سعودی به دیدار ما آمد، ایگواین در عکس دسته جمعی نبود، چون من این نگرانی را داشتم که او ویروس را به بقیه بازیکنان منتقل کند. در واقع از ترس سرایت ویروس به ایگواین اجازه ندادم با شاهزاده سعودی عکس بگیرد!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 132

به "جنارو گتوسو: از ترس سرایت ویروس به ایگواین اجازه ندادم با شاهزاده سعودی عکس بگیرد!، شخصیت مان را نشان دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنارو گتوسو: از ترس سرایت ویروس به ایگواین اجازه ندادم با شاهزاده سعودی عکس بگیرد!، شخصیت مان را نشان دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید