فوتبال دنیا، آلونسو: راموس؟ انریکه رئیس تیم ملی است

به گزارش کتاب ارزان، مدافع چلسی می گوید که در تیم ملی اسپانیا حرف اول و آخر را سرمربی این تیم می زند نه کاپیتان ماتادورها.

فوتبال دنیا، آلونسو: راموس؟ انریکه رئیس تیم ملی است

به گزارش خبرنگاران، مارکوس آلونسو یکی از بازیکنان تازه وارد به اردوی تیم ملی اسپانیای تحت راهنمایی لوئیس انریکه با شبکه های رادیویی اونداسرو و مارکا گفت و گویی انجام داده است و در آن درباره مسائل مختلفی از جمله شایعه رفتنش از انگلیس، پیوستن هم تیمی اش ادن ازار به رئال مادرید و احساسش درباره بازگشت به تیم ملی اسپانیا صحبت کرد.

مدافع چلسی درباره دعوتش به تیم ملی اسپانیا گفت: من در راه بازگشت به تمرینات تیم ملی هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

آلونسو در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان احساس می نماید سرخیو راموس رئیس تیم ملی اسپانیاست، گفت: رئیس تیم ملی لوئیس انریکه است.

وی درباره خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید که تا پیش از جام جهانی راهنمایی تیم ملی اسپانیا را برعهده داشت نیز مطرح نمود: فکر نمی کنم چیز خاصی پشت دعوت نشدن های من به تیم ملی در زمان مربیگری او وجود داشته باشد. این تصمیمی از طرف لوپتگی و کادر فنی او بود.

مدافع لاروخا درباره آینده اش و اینکه آیا هرگز به ترک چلسی فکر نموده است، گفت: من تابستان سال جاری هرگز به رفتن از چلسی فکر نکردم، چون اینجا از وضعیتم راضی ام و همیشه هم برنامه ام ماندن در این تیم بوده است. در انگلیس من احساس می کنم بازیکن سرشناسی گردیده ام، نه فقط برای طرفداران چلسی بلکه برای طرفداران سایر تیم ها. زمانی که دوران بازیگری ام تمام گردد به اسپانیا برمی گردم، اما فعلاً سه سال دیگر باید در لندن بمانم.

انتقال احتمالی ادن ازار به رئال مادرید موضوع دیگری بود که مارکوس آلونسو به آن اشاره داشت و تأکید کرد: من تصور نمی کنم که ادن به رئال مادرید برود. او از بازی در چلسی بسیار راضی است. نمی دانم که تمایلی برای رفتن داشته یا نه، اما ازار و خانواده اش در لندن بسیار راحت هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 35

به "فوتبال دنیا، آلونسو: راموس؟ انریکه رئیس تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آلونسو: راموس؟ انریکه رئیس تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید