فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مجبور شدیم ریسکی بازی کنیم، سوسیه داد بازی را بسته بود

به گزارش کتاب ارزان، ارنستو والورده نوع بازی بازیکنان بارسلونا را قابل ستایش می داند.

فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مجبور شدیم ریسکی بازی کنیم، سوسیه داد بازی را بسته بود

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده از اینکه شاگردانش در تیم فوتبال بارسلونا ضمن ارائه یک بازی شجاعانه موفق به شکست رئال سوسیه داد در خانه اش شدند، خوشحال است.

او در انتها بازی گفت: ما 3 امتیاز بازی را به سختی به دست آوردیم. می دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. در این نوع از بازی ها شما باید بر تمام مسائل غلبه کنید.رقیب بازی را بسته بود و به گردش در آوردن توپ برای ما سخت به نظر می رسید. آن ها به عقب می رفتند و نفوذ به خط دفاعی برای بارسلونا سخت جلوه می کرد.مجبور شدیم به بازی ریسکی روی بیاوریم که همین موضوع سبب شد ضد حملاتی بر روی دروازه ما در نیمه دوم صورت بگیرد و ابتکار عمل را به دست سوسیه داد دادیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اضافه نمود: از نمایش و وضعیت تیم نگران نیستم. قطعا مواردی وجود دارد که باید در تمرینات گوشزد گردد. بازی در آنوئتا برای بارسلونا و هیچ تیمی راحت نیست. جو استادیوم بسیار سنگین است و طرفداران با شور تیم خود را تشویق می نمایند.رقیب ما نیز بسیار منظم و دقیق بود و این موضوع، بازی را برای ما سخت می کرد. در طول بازی سعی کردیم با تغییراتی چند بر حریف غلبه کنیم. لالیگا رقابت طولانی مدت است و سعی می کنیم بهتر شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 46

به "فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مجبور شدیم ریسکی بازی کنیم، سوسیه داد بازی را بسته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ارنستو والورده: مجبور شدیم ریسکی بازی کنیم، سوسیه داد بازی را بسته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید