همکاری وزارت بهداشت با معاونت علمی برای تقویت انجمن های دانشجویی

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، امیر لله گانی با اشاره به عملکرد اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در تابستان 97 گفت: در سه ماه گذشته تابستانی پرشور و شلوغ را در اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت پشت سر گذاشتیم و کوشش کردیم از فرصت فراغت از تحصیل دانشجویان استفاده کنیم.

همکاری وزارت بهداشت با معاونت علمی برای تقویت انجمن های دانشجویی

وی با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری نشریات دانشجویی گفت: جشنواره سراسری نشریات تیتر 11 به صورت ملی بر عهده وزارت علوم است. فراخوان این جشنواره در شهریور اعلام شده است و دانشجویانی که در حوزه نشریات دانشجویی فعال هستند می توانند با اطلاعاتی که در فراخوان وجود دارد آثار خود را به صورت الکترونیک به وزارت بهداشت ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت یادآور شد: اثری به صورت فیزیکی تحویل گرفته نخواهد شد و همه داوری ها به وسیله سامانه و به شکل الکترونیکی انجام می گردد و دانشجویان می توانند نتایج داوری ها را در تمامی مراحل به وسیله سامانه مشاهده نمایند.

لله گانی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی در دانشگاه های علوم پزشکی گفت: انتخابات مجامع کانون های فرهنگی انجام و اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند و به همه مجامعی که در اسفند ماه انتخابات خود را برگزار کردند اعلام شد که برای برگزاری جلسات شورای مرکزی خود هیچ محدودیتی ندارند و با درخواستی که به اداره کل فرهنگی می دهند شرایط لازم را برای برگزاری جلسات شورای مرکزی دریافت خواهند کرد.

مدیر کل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، با اشاره به فعالیت انجمن های علمی خاطر نشان کرد: در این نشست مطابق آئین نامه ای که انجمن های علمی در دانشگاه های علوم پزشکی دارند زمینه را فراهم نموده ایم تا انجمن های علمی که متقاضی تأسیس انجمن علمی کشوری هستند درخواست خود را ارائه و بتوانند انتخابات خود را برگزار نمایند.

لله گانی از طراحی جشنواره ای مخصوص انجمن های علمی اطلاع داد و یادآور شد: در حال طراحی جشنواره ای اختصاصی برای انجمن های علمی دانشگاه های علوم پزشکی هستیم تا در نهایت در آبان ماه جاری فراخوان جشنواره را اعلام و در بهمن و اسفندماه پیش رو اختتامیه آن را برگزار کنیم.

وی از انجام مذاکرات با معاونت علمی ریاست جمهوری اطلاع داد و اضافه نمود: مذاکراتی را با معاونت علمی ریاست جمهوری انجام داده ایم تا بتوانیم از پتانسیل هایی که در معاونت علمی ریاست جمهوری است برای تقویت انجمن های علمی دانشجویی در حوزه وزارت بهداشت استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 79

به "همکاری وزارت بهداشت با معاونت علمی برای تقویت انجمن های دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری وزارت بهداشت با معاونت علمی برای تقویت انجمن های دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید