بهترین آبگرم های آمریکا

به گزارش کتاب ارزان، از رودخانه های خروشان تا آبشارهای بزرگ، آمریکا چشم انداز ها طبیعی بسیار زیاد و برجسته ای دارد. از جمله جاهای دیدنی کشور آمریکا می توان به آبگرم هایی اشاره کرد که در سراسر این کشور وجود دارند. برخی از بهترین آبگرم های آمریکا از سال های بسیار دور وجود داشته اند و امروزه، گردشگران و مسافران زیادی را به خود جلب می کنند.

بهترین آبگرم های آمریکا

در ادامه همراه با ما باشید تا بهترین آبگرم های آمریکا را به شما معرفی کنیم.

1. آبگرم استیت پارک

Hot Springs State Park, WY

چشمه آبگرم استیت پارک در استان وایومینگ کشور آمریکا واقع شده است. این آبگرم یکی از بهترین چشمه های آبگرم در این کشور محسوب می شود. آبگرم استیت پارک در نزدیکی شهری به نام ترموپولیس واقع شده است و یک محل عمومی دارد که در آنجا، گردشگران و بازدیدنمایندگان می توانند در درون آب های گرم و شفابخش آن به صورت رایگان شنا کنند. دمای این آبگرم حدود 104 درجه است. شهر ترموپولیس علاوه بر داشتن این آبگرم، صخره های زیبایی دارد که به نام تی پی فاونتین شناخته می شوند و از آن ها، آب های معدنی سرازیر می شوند.

2. آبگرم چنا

Chena Hot Springs Resort, AK

در فاصله 60 مایلی از فیربنکس استان آلاسکا، چشمه آبگرم چنا قرار گرفته است. این آب های گرم، نقطه مقابلی در برابر بادهای سوزان شرق آلاسکا به شمار می فرایند. مکان این آبگرم تقریبا دورافتاده است اما شنا در درون آب های گرم و معدنی آن، ارزش تلاش برای رسیدن به آن را دارد. این چشمه آبگرم در سال 1905 میلادی کشف شده و برای درمان دردهای مفصلی مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه، این آبگرم برای استفاده عموم آزاد است. بنابر گفته ها، آب های آبگرم چنا برای پسوریازیس، دردهای عضلانی و آرتریت بسیار مناسب هستند.

3. آبگرم گلنوود

Glenwood Hot Springs, CO

استان کلرادو، چشم انداز ها و شگفتی های طبیعی بسیار زیادی دارد و یکی از آن ها نیز چشمه های آبگرم گلنوود است. بزرگترین چشمه در میان چشمه های آبگرم گلنوود به نام آبگرم گلنوود شناخته می شود. این چشمه آبگرم، یکی از برجسته ترین چشمه های آبگرم در شهرستان گارفیلد به شمار می رود و عموم مردم می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. در تمام فصول سال، دمای این چشمه آبگرم حدود 93 درجه فارنهایت است. آب های این چشمه خاصیت درمانی دارد. در نزدیکی این مکان نیز کوهستان آیرون واقع شده است که شامل 16 استخر معدنی است که دمای آن ها حدود 99 تا 108 درجه فارنهایت است.

4. آبگرم پارک ملی یلواستون

Yellowstone National Park, WY, MT, ID

پارک ملی یلواستون، یکی از پارک های ملی شناخته شده آمریکا به شمار می رود که در سطح جهانی نیز معروفیت دارد. این پارک ملی برای حوضچه های جوشان و آبفشان های خود شناخته می شود. این مکان ها بسیار طولانی هستند و در سراسر پارک به چشم می خورند. بنابر گفته ها، شنا کردن در درون این چشمه های آبگرم پارک ملی یلواستون برای انسان ایمن نیستند، پس برای لذت بردن از این چشمه های آبگرم باید در خارج از پارک بروید. برای تجربه کردن آب های داغ شده از طریق حرارت زیرزمینی در نزدیکی پارک ملی یلواستون، به رودخانه بویلینگ بروید که در فاصله کوتاهی از پارک واقع شده است.

5. آبگرم فیفث واتر

Fifth Water Hot Springs, UT

در نزدیکی رودخانه فیفث واتر استان یوتا، چشمه آبگرم فیفث واتر واقع شده است که برای استفاده عموم مردم آزاد و رایگان است. با این حال، برای رسیدن به این چشمه آبگرم و آبشارهای آن، باید مقداری پیاده روی و کوهنوردی کرد. با استفاده از جهتهای مشخص شده، می توان به راحتی و به سرعت خود را به این آب های گرم رساند. در این مکان، سه آبشار وجود دارند که جذابیت آن را دو چندان کرده اند. آب های این آبگرم به رنگ فیروزه ای هستند که حس لذت بخش و جذابی دارند.

6. آبگرم تریل کریک

Trail Creek Hot Springs, ID

آبگرم تریل کریک به عنوان یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی آیداهو شناخته می شود اما با این وجود، در این چشمه آبگرم، فضای زیادی وجود دارد و نیاز نیست تا نگران شلوغ بودن باشید. پیرامون این آبگرم را جنگل ها و صخره هایی دیدنیی فرا گرفته است و استخرهای گرم، مکانی عالی برای استراحت و به آرامش رسیدن پس از یک روز گردش در میان طبیعت وحشی است. استخرها در درون جنگل ملی بویزی قرار دارند و در کنار آب های داغ، آب سرد نیز وجود دارد تا بتوانید دمای آب را متناسب با خود تنظیم کنید.

7. آبگرم پارک ملی هات اسپرینگز

Hot Springs National Park, AR

همانطور که از نام آن پیدا است، این چشمه آبگرم به عنوان یک پارک ملی شناخته شده است. از همین رو، جای گرفتن این آبگرم در فهرست بهترین آبگرم های آمریکا، چندان جای تعجب ندارد. این آبگرم در شهر هات اسپرینگز در استان آرکانزاس واقع شده است. بنابر گفته ها، آب های این چشمه در درون پارک ملی، برای شنا کردن مناسب نیستند و از همین رو، برای شنا باید به خود شهر بروید و یک مکان مناسب را پیدا کنید. آبگرم های درون شهر برای قرن ها است که مورد استفاده قرار می گیرند و ابتدا آمریکایی های بومی و سپس ساکنان اروپایی از آن ها برای درمان استفاده می کردند.

8. آبگرم گولدمایر

Goldmyer Hot Springs, WA

در درون کوهستان های کسکید و در نزدیکی اسنوکوالمی پس در استان واشنگتن، چشمه آبگرم گولدمایر واقع شده است که یکی از بهترین چشمه های آبگرم در استان واشنگتن محسوب می شود. برای رسیدن به این چشمه آبگرم باید حدود 4.5 مایل جهت را پیاده روی کرد و همین باعث شده تا جذابیت آن دو چندان شود. هر روز، تنها 20 نفر حق رفتن به این چشمه آبگرم را دارند و مطمئنا، کسانی که بتوانند از آنجا دیدن کنند، اوقات خوشی را خواهند داشت.

9. آبگرم اومپکوآ

Umpqua Hot Springs, OR

جنگل ملی اومپکوآ در استان اوریگان، شگفتی های زیادی در درون خود جای داده است اما یکی از آن ها، چشمه آبگرم اومپکوآ است که از جمله بهترین ها محسوب می شود. این آبگرم که جزو بهترین آبگرم های استان اوریگان است، دارای استخرها طبیعی است که به صورت پلکانی قرار دارند و آب از یکی به دیگری سرریز می شود و باعث می شود تا هر کدام از آن ها نسبت به دیگری دمای متفاوتی داشته باشد. برای رسیدن به این آبگرم، باید جهتی شیبدار اما کوتاه را پشت سر گذاشت. این آبگرم از پارک ملی کریتر لیک فاصله چندانی ندارد و می توانید پس از اینجا، این پارک ملی نیز دیدن کنید.

10. آبگرم کیرکهام

Kirkham Hot Springs, ID

در جهت رودخانه پایت، بازدیدنمایندگان شاهد پلکانی خواهند بود که به مجموعه ای از چشمه های طبیعی و دست نخورده ختم می شود. از بزرگراه 21 می توان چشمه آبگرم کیرکهام را مشاهده کرد. این چشمه آبگرم از جمله برجسته ترین آبگرم های استان آیداهو شناخته می شود که دلیل آن نیز تعداد استخرهای آن، دسترسی آسان به آن و همچنین امکانات موجود در آن نزدیکی است. در حقیقت، محل کمپ در نزدیکی این آبگرم، یکی از بهترین محل های کمپ زدن در نزدیکی پارک ملی بویزی محسوب می شود.

منبع: فوت و فن / planetware.com
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2149

به "بهترین آبگرم های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین آبگرم های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید