تاکید بر جلوگیری از توسعه ساخت و ساز، تصرف اراضی و تغییر کاربری اراضی مجاور بوستان نهج البلاغه

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از دو بوستان در حال احداث بر جلوگیری از توسعه ساخت و ساز، تصرف اراضی و تغییر کاربری اراضی مجاور بوستان نهج البلاغه تاکید نمود.

تاکید بر جلوگیری از توسعه ساخت و ساز، تصرف اراضی و تغییر کاربری اراضی مجاور بوستان نهج البلاغه

سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز از فاز سوم بوستان نهج البلاغه و همچنین بوستان در حال احداث گل ها بازدید کرد.

حسینی میلانی در این بازدید که حسن رحمانی، شهردار منطقه 2 و علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضاهای سبز شهرداری تهران، وی را همراهی می کردند، ابتدا از فاز سوم بوستان نهج البلاغه بازدید کرد و در جریان آخرین شرایط فاز سه این بوستان نهاده شد.

وی در این بازدید، از شرایط باغات و اراضی مشجر مجاور با این بوستان آگاه شد و خواهان معین و تکلیف هرچه سریع تر تزاحمات هم جوار با بوستان نهج البلاغه از سوی شهرداری منطقه 2 و سازمان بوستان ها شد و بر نظارت دقیق شهرداری تهران برای جلوگیری از توسعه ساخت و ساز و تصرف اراضی مجاور با این بوستان و همچنین تغییر کاربری اراضی مشجر آن تاکید نمود.

این عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، شرایط لایروبی رودخانه فرحزاد که از بوستان نهج البلاغه عبور می نماید را مورد آنالیز قرار داد و در جریان آخرین شرایط تصفیه خانه در حال احداث واقع در این بوستان نهاده شد.

حسینی میلانی با تاکید بر ضرورت پایدارسازی و استحکام بخشی دیواره های فاز سوم بوستان نهج البلاغه، بر حفظ ارزش های اکولوژیکی و ذخایر طبیعی و گیاهی آن تاکید نمود و خواهان ساماندهی آسیب های اجتماعی در قسمت شمالی فاز سوم بوستان نهج البلاغه شد.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در ادامه به بوستان در حال احداث گل ها واقع در ضلع شمالی بوستان گفت وگو که در مجاورت بیمارستان میلاد قرار گرفته است، رفت و در جریان اقدامات عمرانی و فنی اجرا شده برای احداث این پارک نهاده شد.

تاکید بر ایجاد رینگ دوچرخه سواری، مناسب سازی معابر بوستان برای تردد معلولین و نابینایان و جمع آوری نخاله های ساختمانی ناشی از احداث ایستگاه مترو بوستان گفت وگو، کاشت گل ها و گونه های گیاهی بومی و برطرف تعارضات و تزاحمات ناشی از هم جواری با بیمارستان میلاد از جمله موضوعاتی بودند که از سوی حسینی میلانی در بازدید از بوستان در حال احداث گل ها مطرح شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1437

به "تاکید بر جلوگیری از توسعه ساخت و ساز، تصرف اراضی و تغییر کاربری اراضی مجاور بوستان نهج البلاغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر جلوگیری از توسعه ساخت و ساز، تصرف اراضی و تغییر کاربری اراضی مجاور بوستان نهج البلاغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید