توهین سربسته سید بشیر حسینی به پسرها!

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران | سرویس چهره ها - سید بشیر حسینی با بیان اینکه یک دختر با هزار امید با یک پسر دوست می گردد و یک پسر با یک انگیزه با هزار دختر، دغدغه پدری خود را در قبال دخترش مطرح نمود. صحبتی که بر خلاف ادعای سید بشیر حسینی چندان هم سربسته نیست و از طرفی می تواند توهینی به پسرها نیز قلمداد گردد.

توهین سربسته سید بشیر حسینی به پسرها!

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سید بشیر حسینی نوشته:

دخترم!

دغدغه #پدرانه ای دارم که گفتنش سخته و نگفتنش سخت تر! پس سربسته می گم:

آیا شنیدی که میگن یه #دختر با هزار #امید با یه #پسر دوست میشه و یه پسر با یه #انگیزه با هزار تا دختر؟

.

دیروز دلبرانه #روز-دختر رو بهت #تبریک گفتم و امروز پدرانه از نگرانیم؛ تو جنس لطیف عالمی و به لطفِ الهی نزدیکتر،پس حتما سر راهت چاله هایی هست که از جنس فانتزیِ توی کارتونها نیست!

همواره مهربان ولی هشیار باش.

.

پ.ن: اگه توی نامه 31 #نهج-البلاغه چنین ندیده بودم، شاید تذکرم رو نمی نوشتم ولی حالا مطمئنم که اگه پدری به دخترش هشدار نده که هشیار باشه، کوتاهی نموده

ثُمَّ أَشْفَقْتُ أَنْ یَلْتَبِسَ عَلَیْکَ مَا اخْتَلَفَ النَّاسُ فِیهِ مِنْ أَهْوَائِهِمْ وَ آرَائِهِمْ مِثْلَ الَّذِی الْتَبَسَ عَلَیْهِمْ فَکَانَ إِحْکَامُ ذَلِکَ عَلَى مَا کَرِهْتُ مِنْ تَنْبِیهِکَ لَهُ أَحَبَّ إِلَیَّ مِنْ إِسْلَامِکَ إِلَى أَمْرٍ لَا آمَنُ عَلَیْکَ بِهِ الْهَلَکَه

امیرمؤمنان: نگران بودم که مبادا بینشهای منحرف که سبب پراکندگی و شبهه مردم شده است به تو نیز هجوم آورد; از این رو آگاهی تو را از این موارد بر ناراحتی و دغدغه ام -از مواجهه تو با این مسائل- ترجیح دادم تا تسلیم هلاکتهای اجتماعی نشوی.

نهج البلاغه نامه 31

منبع: setare.com
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1668

به "توهین سربسته سید بشیر حسینی به پسرها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توهین سربسته سید بشیر حسینی به پسرها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید