جا های عجیبی که والدین نوزادشان را رها کردند!

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: حتی فکرش هم غم انگیز است. اما برخی نوزادان شروع سختی در زندگیشان دارند. بیشتر والدین در دوران بارداری مسرور و هیجان زده هستند، اما کسانی که ناخواسته یا بدون برنامه باردار می شوند، دچار ترس و اضطراب می شوند. به خصوص اگر از نظر مالی در مضیقه باشند. در چنین شرایطی ممکن است نوزادشان را رها کنند تا کسی او را پیدا کند که بهتر بتواند از او مراقبت کند یا به مسئولین تحویل دهد. متاسفانه این مادران فرزندشان را در جا های عجیب و غریبی رها می کنند که در این مطلب با چند مورد از آن ها آشنا می شوید.

جا های عجیبی که والدین نوزادشان را رها کردند!

توالت هواپیما

کارکنان پرواز ساموآ به اوکلند نوزادی را پیدا کردند که سنگدلانه در سلطل زباله توالت هواپیما رها شده بود. خوشبختانه توانستند زنی که این کار را کرده بود پیدا کردند.

دستگاه فشرده ساز زباله

در سال 2016 یک نوزاد داخل فشرده ساز زباله یک مجتمع مسکونی پیدا شد. خوشبختانه سرپرست قبل از روشن کردن دستگاه صدای نوزاد را شنید.

توالت

رهاکردن نوزاد در میان زباله ها وحشتناک است، اما یک زن کالیفرنیایی فرزندش را داخل توالت مترو رها کرد. کارکنان بند ناف نوزاد را زیر در دستشویی دیدند و نوزاد را داخل کاسه توالت پیدا کردند.

زهکش باران

یک موتورسوار و دخترش بعد از اینکه صدای گریه شدیدی از دریچه تخلیه باران شنیدند و متوجه شدند یک نفر نوزادش را در آن رها کرده، قهرمان سیدنی شدند.

زنده به گور شده

زن سالخورده ای که مشغول جمع کردن گیاه در یک قبرستان چینی بود، از شنیدن صدای گریه نوزاد از داخل یکی از قبر ها شوکه شد. او ابتدا فکر کرد روح است. اما کارکنان گورستان و پلیس، قبر را بررسی و آن را حفر کردند و نوزاد را زنده به گور شده کشف کردند.

ساحل

در سال 2013 در هونولولو یک زن 21 ساله به پلیس گزارش کرد که نوزادی در ساحل رها شده است. او در آن نزدیکی پارک کرده بود که صدای گریه نوزاد را شنید.

در خیابان

یک دستفروش در دوربان، آفریقای جنوبی یک کیسه زباله مشکی پیدا کرد. او آن را بررسی کرد و یک دختربچه داخلش پیدا کرد.

زیر اتوبوس

یک زوج هندی به خاطر اینکه تصمیم گرفته بودند نوزادشان را زیر یک اتوبوس پارک شده پنهان کنند دستگیر شدند. پلیس به سختی توانست آن ها را پیدا کند، اما پرس و جو از مردم محلی و بیمارستان به آن ها کمک کرد.

با غریبه ها

در سال 2012 یک مادر چند ساعت با یک پیرزن مسلمان در اتوبوس حرف زد، بعد نوزادش را به پیرزن داد که نگه دارد و خودش از اتوبوس خارج شد.

منبع: برترین ها
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 224

به "جا های عجیبی که والدین نوزادشان را رها کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جا های عجیبی که والدین نوزادشان را رها کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید