خانه شاد و پر انرژی با تم سبز و صورتی در دکوراسیون

به گزارش کتاب ارزان، در این قسمت با خانه ای راحت، گرم و نرم و بسیار شیک آشنا خواهیم شد که با تم سبز و صورتی در دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی خود فضایی پرانرژی و شاد فراهم آورده است. طراحی داخلی خانه با استفاده از رنگ های مات سبز و صورتی به روشی موثر توانسته فضای داخل را روشن و شاد جلوه دهد و بر عناصر مهم و تک در دکوراسیون خانه تاکید کند. نتیجه این کار خلق محیطی کاریزماتیک شده که با گلچین کردن ویژگی های برجسته و شاخص از هر سبکی، فضای مخصوص و منحصربفرد خود را پیدا نموده است. بهرحال این خانه را می توان بعنوان یک منبع خوب برای ایده گیری در نظر گرفت اگر شما هم بدنبال ایده هایی رنگارنگ و شاد در چیدمان و دکوراسیون خانه خود می شد با دقت بیشتری به شکل های زیر نگاه کنید.

خانه شاد و پر انرژی با تم سبز و صورتی در دکوراسیون

خاصیت دیگری که این خانه دارد این است که شما را به استفاده از رنگ های مورد علاقه تان در دکوراسیون بدون هیچ ترسی ترغیب می نماید. حتی اگر رنگی که انتخاب می نماید با دکوراسیون های مدرن و میمالیستی جور درنیاید بازهم می توانید آنرا در محل مورد نظر خود اضافه کنید.

اتاق نشیمن خانه از پلانی باز بهره می برد، دیوارها و کفپوش چوبی در اتاق نشیمن درست بین رنگ سفید و روشن آشپزخانه و دیوار تراس خانه قرار گرفته و به اصطلاح بین این دوفضای سفید ساندویچ شده است. عناصر متفاوتی در این مکان، مرز بین فضاها را به روشی خلاقانه مشخص می نماید. در هر جایی که رنگ سبز بکار رفته مانند آشپزخانه و نشیمن، آن مکان تبدیل به نقطه کانونی دکوراسیون شده است.

به نمای بیرون خانه که نگاه می کنیم متوجه می شویم رنگ سبز داخل خانه با طبیعت سرسبز بیرون هماهنگی جالبی دارد که خبر از هوش بالای طراح می دهد. قرار دادن یک ساعت دیواری سبز رنگ بروی همین دیوار بر این نکته تاکید می نماید.

تم سبز و صورتی در دکوراسیون

منبع: اتاق
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1301

به "خانه شاد و پر انرژی با تم سبز و صورتی در دکوراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه شاد و پر انرژی با تم سبز و صورتی در دکوراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید