صیادمنش برترین بازیکن ماه نوامبر زوریا شد

به گزارش کتاب ارزان، اللهیار صیادمنش در یک نظرسنجی میان طرفداران باشگاه زوریا لوهانسک، برترین بازیکن ماه نوامبر تیمش شد.

صیادمنش برترین بازیکن ماه نوامبر زوریا شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اللهیار صیادمنش توانست عنوان بهترین بازیکن زوریا در ماه نوامبر میلادی را از آن خود کند. وب سایت zoryafc بزرگترین سایت خبری و هواداری زوریا لوهانسک اقدام به برپایی یک نظرسنجی کرد و از طرفداران این باشگاه درخواست نموده بود تا از میان 4 بازیکن موردنظر، بهترین بازیکن ماه گذشته را انتخاب نمایند.

در این نظرسنجی نام شهاب زاهدی دیگر بازیکن ایرانی زوریا به همراه دیمیتری ماتساپورا دروازه بان و الکساندر گلادکی نیز دیده می شد. در ماه نوامبر، شهاب زاهدی 4 گل برای زوریا به ثمر رساند و یک پاس گل داد و اللهیار صیادمنش نیز یک گل به ثمر رساند و 2 پاس گل نیز داد و حالا این دو بازیکن ایرانی رقابت جالبی برای کسب عنوان بهترین بازیکن زوریا در ماه گذشته میلادی دارند.

در نهایت صیادمنش با اختصاص 61.8 درصد آراء در رتبه نخست نهاده شد و به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر زوریا از نگاه طرفداران انتخاب شد. دیمیتری ماتساپورا با 18 درصد آراء در رتبه دوم قرار گرفته است. در جایگاه سوم نیز شهاب زاهدی با 12.5 درصد آرا جای گرفت و الکساندر گلادکی که 7.7 درصد آرا به او داده شده است، در رتبه چهارم ایستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1963

به "صیادمنش برترین بازیکن ماه نوامبر زوریا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش برترین بازیکن ماه نوامبر زوریا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید