تور دبی: غول دفاعی استقلال در یک قدمی لیگ امارات

به گزارش کتاب ارزان، استخدام رافائل سیلوا یکی از مهم ترین شاهکار های مصطفی آجورلو و فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم فوتبال ایران بود. بازیکنی که در غیاب سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نقش مهمی در خط دفاعی استقلال بازی کرد و یکی از ارکان اساسی قهرمانی در نیم فصل دوم بود. سیلوا که نمایش درخشان وی مورد توجه پیشکسوتان و هوداران استقلال قرار گرفته بود اکنون ساز جدایی را کوک نموده و در پی حضور در لیگ برتر فوتبال امارات است.

تور دبی: غول دفاعی استقلال در یک قدمی لیگ امارات

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

بعضی از برآورد ها حکایت از آن دارد که وی در امارات شاگرد فرهاد مجیدی خواهد شد و با پیراهن تیم الاتحاد کلباء به میدان خواهد رفت.

گفته می گردد مبلغ پیشنهادی قرارداد سیلوا به استقلال، فصلی 500 هزار دلار است که مورد موافقت مسوولان باشگاه قرار نگرفته است و این مخالفت موجب شد تا وی راهی فوتبال امارات گردد. البته بعضی از تیم های لیگ رجحان نیز در پی جذب این بازیکن هستند. از تیم سپاهان اصفهان به عنوان یکی از مشتریان جدی سیلوا یاد می گردد.

یکی دیگر از دلایلی که باشگاه استقلال، تصمیمی برای تمدید قرارداد این بازیکن ندارند احتمال بازگشت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند است. این 2 بازیکن اسفندماه به علت خدمت سربازی از استقلال جدا شدند. مردامند به خاطر بعضی از شرایط تیرماه کارت خاتمه خدمت را خواهد گرفت و یزدانی نیز در صورت پذیرفه شدن در آزمون دکترا ممکن است با استفاده از معافیت تحصیلی به استقلال بازگردد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2127

به "تور دبی: غول دفاعی استقلال در یک قدمی لیگ امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: غول دفاعی استقلال در یک قدمی لیگ امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید