لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی فاتح دربی تبریزی ها، شاگردان لیکنز به یک قدمی پرسپولیس رسیدند

به گزارش کتاب ارزان، هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با پیروزی تیم تراکتورسازی مقابل ماشین سازی آغاز شد.

لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی فاتح دربی تبریزی ها، شاگردان لیکنز به یک قدمی پرسپولیس رسیدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) با انجام دیدار تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز آغاز شد که در این دیدار شاگردان جرج لیکنز پیروز شدند با نتیجه 2 بر صفر از سد دیگر تیم همشهری خود بگذرند.

اشکان دژاگه روی اشتباه مدافعان ماشین سازی در دقیقه 24 و آنتونی استوکس در دقیقه 50 گل های تراکتورسازی را در این مسابقه به ثمر رساندند.

محمدرضا اکبریان قضاوت دیدار ماشین سازی - تراکتورسازی را بر عهده داشت. او در این دیدار به آنتونی استوکس و اشکان دژاگه از تیم تراکتورسازی و محمدحسین کنعانی زادگان از ماشین سازی کارت زرد نشان داد.

شاگردان جرج لیکنز با پیروزی مقابل ماشین سازی 40 امتیازی شدند و با سه پله صعود و عبور از تیم های استقلال، سپاهان و پدیده، به رده دوم جدول رسیدند. مالکیت هر دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی بر عهده محمدرضا زنوزی واقع شده است و جدال این دو تیم علاوه بر دربی تبریز، جدال درون خانوادگی نیز محسوب می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 162

به "لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی فاتح دربی تبریزی ها، شاگردان لیکنز به یک قدمی پرسپولیس رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی فاتح دربی تبریزی ها، شاگردان لیکنز به یک قدمی پرسپولیس رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید