تور ترکیه ارزان: معرفی هتل 4 ستاره آرورا در کوش آداسی

به گزارش کتاب ارزان، هتل آرورا کوش آداسی Arora Hotel

با داشتن تنها 6 دقیقه پیاده روی تا ساحل، این هتل 4 ستاره، می تواند بسیار مقبول شما مسافران عزیز گردد. هتل آرورا کوش آداسی Arora Hotel در کنار دریای اژه قرار گرفته و ساحل خصوصی دارد. این اقامتگاه ساحلی، در سال 2006 تاسیس و در سال 2011 بازسازی شد. 5 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی و در 18 کیلومتری شهر باستانی افسوس واقع شده است. در این مطلب به آنالیز خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل تا دیدنی های کوش آداسی می پردازیم. پس با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات منحصر به فرد هتل آرورا کوش آداسی را با هم مروری کنیم.

تور ترکیه ارزان: معرفی هتل 4 ستاره آرورا در کوش آداسی

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

  • امکانات رفاهی هتل آرورا کوش آداسی

از مشخصات قابل توجه این اقامتگاه، رایگان بودن خدمات نظافتی شامل اتوشویی، شستشو و خشکشویی و براق نماینده کفش است. نظافت اتاق ها هر روز طبق در خواست شما صورت می گیرد. یک پارکینگ دارای نگهبان و محافظت شده مکانی برای قرار گیری ماشین شما خواهد بود. خدمات پذیرش هم شامل تبدیل ارز، و میز پذیرش شبانه روزی است. امکانات فکس و فتوکپی برایتان هزینه ای نخواهد داشت.

ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و متاسفانه در همه اتاق ها اینترنت وای فای رایگان پیدا نمی گردد اما در فضای عمومی هتل و اتاق های مشخصی می توانید از اینترنت بهره ببرید. آسانسور و فضایی برای افراد سیگاری از جمله خدماتی است که در این هتل ارائه نمی گردد.

از خدمات تفریحی و سرگرم نماینده هتل می توان به خدمات نگهداری از بچه ها و فضای بازی سرپوشیده ای داخل هتل نام برد. برترین راه برای گشت و گذار در اطراف هتل و رفتن به مرکز شهر، کرایه ماشین یا حمل و نقل عمومی می باشد.

ورود به هتل آرورا کوش آداسی از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، و ترکی صحبت می نمایند.

فضاهایی چون اتاق تلویزیون و یک مغازه کوچک سوغاتی فروشی به همراه آرایشگاه می تواند مقاصد شما در طول روز و گشت و گذار در هتل باشد. امکانات افراد ناتوان و کم توان هم برایتان فراهم شده است.

  • امکانات تفریحی هتل آرورا کوش آداسی

رستوران به سبک بوفه ای آرورا به شما در انتخاب غذاهای محلی و بین المللی یاری می نماید. با این تنوع این رستوارن برای صبحانه کم است و نمی توانید صبحانه های گرمی همانند املت ها را برای صبحانه پیدا کنید.

از استخر در فضای باز بهره ببرید یا در داخل هتل سری به حمام آبگرم و استخر سرپوشیده یا حمام ترکی آن بزنید یا اگر علاقه ای به شنا نداشتید، می توانید از فضای موجود بهره ببرید. خدمات شبانه روزی اتاق فراهم است.

وقت سونا بگیرید یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنید، اتاق بازی با میز تنیس هم می تواند مقصد بعدی شما با دوستانتان باشد. تراس آفتابگیر، ساحل خصوصی، باغ و چتر های آفتابگیر همه محیطی عالی برای استراحت به وجود می آورند. ورزش های آبی مانند غواصی که هتل به شما پیشنهاد می دهد می تواند شما را در همین نقطه برای چند روز سرگرم کند.

  • امکانات اتاق های هتل

همه اتاقها با نمایی رو به دریا و بعلاوه استخر و البته داشتن تراس، صفای خوبی دارد. امکانات درون اتاق ها شامل تلویزیون، سیستم گرمایشی، حمام به همراه سشوار، وان و دوش می باشند. این اتاق ها دارای پنجره های بزرگی هستند که با پرده های به رنگ قرمز تزئین شده اند.

اگر قصد رزرو اتاق در هتل آرورا کوش آداسی را دارید، می توانید به قسمت رزرو هتل کوش آداسی در سایت خبرنگاران سری بزنید.

  • انواع اتاق در هتل آرورا کوش آداسی

  • اتاق تریپل استاندارد: با مساحت 25 مترمربع است که و سه تخت یک نفره یا یک تخت یک نفره به همراه یک تخت دو نفره به همراه دوش و وان در حمام دارد.
  • اتاق استاندارد دابل: با مساحت 20 مترمربع است که یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره به همراه دوش و وان در حمام دارد.
  • فاصله تا جاذبه های معروف کوش آداسی

این هتل از مرکز شهر و دیدنی های کوش آداسی دور است بنابراین با پیاده روی نمی توانید به این مکان ها بروید و حتما باید هزینه ای برای تاکسی یا ماشین کرایه ای کنار بگذارید.

  • فاصله تا ترمینال اتوبوسی کوش آداسی: 3.3 کیلومتر است که با تاکسی 6 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا ساحل بانوان: 3.5 کیلومتر است که با تاکسی 10 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید با اتوبوس خط 403، 35 دقیقه ای به این ساحل برسید.
  • فاصله تا خیابان کوش آداسی: 4.3 کیلومتر است که با تاکسی 10 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید با اتوبوس خط 403، 24 دقیقه ای به این خیابان برسید.
  • فاصله تا باشگاه ساحلی جاده: 4.6 کیلومتر است که با تاکسی 10 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید پیاده حدود 35 دقیقه ای به این ساحل برسید. می توانید با اتوبوس خط 403 یا خط 272، 40 دقیقه ای به این باشگاه برسید.
  • فاصله تا بازار گرند (بزرگ) کوش آداسی: 4.6 کیلومتر است که با تاکسی 12 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید با اتوبوس خط 403 یا خط 272، 28 دقیقه ای به این بازار برسید.
  • فاصله تا قلعه کوش آداسی: 5.1 کیلومتر است که با تاکسی 9 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. با اتوبوس خط 403 یا خط 272، 28 دقیقه ای به این قلعه برسید.
  • فاصله تا زمین بین المللی گلف کوش آداسی: 10.2 کیلومتر است که با تاکسی 32 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا آکوا فانتاسی آکواپارک: 11.3کیلومتر است که با تاکسی 20 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا آکوا آدالند پارک: 10.9 کیلومتر است که با تاکسی 16 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا تیاتر بزرگ افسوس: 15.1کیلومتر است که با تاکسی 30 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا کلیسای مری: 15.4 کیلومتر است که با تاکسی 26 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا آرتمیس: 9 کیلومتر است که با تاکسی تنها 25 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا موزه افسوس: 34 کیلومتر است که با تاکسی 26 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه میلاس- بودرام: 73.4 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت و 36 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه ازمیر عدنان مندرس: 53.9 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت و 6 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • موقعیت هتل آرورا کوش آداسی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ترکیه، 09400 یاوانسو موکی دنیز شیتشی چیکمزی

Yavansu Mevkii Deniz Sitesi Çıkmazı, 09400, Turkey

منبع: www.booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2058

به "تور ترکیه ارزان: معرفی هتل 4 ستاره آرورا در کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: معرفی هتل 4 ستاره آرورا در کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید