مینگ چی کو: هدست واقعیت افزوده اپل سال 2022 و با قدرت محاسباتی مشابه مک ها، بدون احتیاج به آیفون معرفی می گردد

به گزارش کتاب ارزان، مینگ چی کو، تحلیل گر ارشد شرکت اپل طی یادداشتی برای سرمایه گذاران که به دست سایت 9to5Mac افتاده است؛ جزئیاتی درباره برنامه های اپل برای دنیای واقعیت افزوده و پروژه هدست AR این شرکت بیان نموده و از جمله گفته است اپل در سال 2022 پایان از هدست واقعیت افزوده خود رونمایی خواهد نمود.

مینگ چی کو: هدست واقعیت افزوده اپل سال 2022 و با قدرت محاسباتی مشابه مک ها، بدون احتیاج به آیفون معرفی می گردد

به گفته کو، هدست AR اپل دارای پردازنده ای با همان قدرت محاسباتی دستگاه های مک خواهد بود و طراحی تراشه آن، مهم ترین تفاوت بین هدست واقعیت افزوده اپل و دیگر رقبا است:

توان محاسباتی در سطح دستگاه های مک (کامپیوترهای شخصی) باعث می گردد این هدست AR بدون تکیه بر پی سی های مک یا گوشی های آیفون کار کند و از طیف گسترده ای از اپلیکیشن ها نیز پشتیبانی کند.

مینگ چی کو پیش بینی نموده است تا 10 سال آینده، اپل واقعیت افزوده را جایگزین آیفون کند و عرضه هدست AR اولین قدم این شرکت برای رسیدن به این منظره ست. این تحلیل گر معروف و شناخته شده اپل، می گوید هدست اپل در فصل چهارم سال 2022 عرضه شده و دارای دو پردازنده فیزیکی است.

پردازنده نخست از خانواده M1 مشابه مک بوده و قدرت محاسباتی بالایی دارد ولی پردازنده دوم یک تراشه رده پایین برای انجام محاسبات مربوط به حسگرها است.

نمایشگرهای اولد 4K و وای فای 6

کو درباره صفحه نمایش این هدست پیش بینی می نماید که به دو نمایشگر میکرو 4K OLED سونی مجهز باشد و از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی کند:

هدست AR اپل به یک پردازنده جداگانه احتیاج دارد؛ چون قدرت محاسبانی مورد احتیاج سنسورها به طور قابل توجهی بیشتر از آیفون است. به عنوان مثال، هدسه AR حداقل به 6 تا 8 ماژول نوری احتیاج دارد تا بتوانند خدمات مورد احتیاج واقعیت افزوده را پیوسته به کاربران ارائه دهند. برای مقایسه، آیفون فقط سه ماژول نوری دارد که به طور همزمان کار نموده و احتیاجی به محاسبات مداوم ندارند.

این تحلیل گر محصولات اپل به نکته مهم دیگری در این یادداشت اشاره نموده است و می گوید اگر هدست AR فقط یک محصول جانبی برای مک یا آیفون باشد؛ برای رشد محصول خوب نخواهد بود. یک هدست AR که به طور مستقل از تجهیزات دیگر کار می نماید؛ برای خودش یک زیست بوم منحصربه فرد خواهد داشت و کامل ترین و منعطف ترین تجربه کاربری را ارائه می دهد.

البته، این پیش بینی مینگ چی کو در تضاد با گزارش نشریه The Information است که گفته بود محصول هدست واقعیت افزوده اپل برای اینکه درست کار کند؛ باید به آیفون متصل گردد.

از دیگر پیش بینی های مینگ چی کو درباره ویژگی های هدست اپل این بوده که به ارتباطات بی سیم وای فای 6 و وای فای 6 ای (Wi-Fi 6E) مجهز است.

نظر شما درباره هدست AR اپل چیست؟ آیا برای رونمایی از این محصول کوپرتینو هیجان زده هستید؟ فکر می کنید یک هدست AR مستقل از آیفون بهتر است یا اینکه با گوشی و iOS کار کند؟

منبع: یک پزشک
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1953

به "مینگ چی کو: هدست واقعیت افزوده اپل سال 2022 و با قدرت محاسباتی مشابه مک ها، بدون احتیاج به آیفون معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینگ چی کو: هدست واقعیت افزوده اپل سال 2022 و با قدرت محاسباتی مشابه مک ها، بدون احتیاج به آیفون معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید