کاشی و سرامیک طرح چوب مناسب کفپوش خانه های شیک و امروزی

به گزارش کتاب ارزان، شاید این سوال را بپرسید که اگر قابلیت استفاده از کفپوش چوبی طبیعی را داریم چرا به سمت کاشی و سرامیک طرح چوب برویم؟ خوب در جواب باید بگویم که در برخی مکان ها مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، استفاده از کاشی و سرامیک محکم و باکیفیت، بهترین گزینه پیش روی شماست. کاشی و سرامیک دوام بسیار بالایی دارند و از طرفی می توانند در محیط های مرطوب کیفیت و ایمنی خود را در بالاترین سطح نگهدارند. بهرحال نگهداری از پنل های چوبی در مکان هایی با ترافیک و رفت و آمد بالا سخت است. همچنین کاشی و سرامیک های طرح چوب برای خانواده هایی که بچه هایی فعال و شلوغ در خانه دارند نیز بسیار مناسب است زیرا کاشی و سرامیک در برابر زخم و لکه هایی که ممکن است از جانب بچه ها به آنها وارد گردد در امان هستند در صورتی که چوب اینگونه نیست.

کاشی و سرامیک طرح چوب مناسب کفپوش خانه های شیک و امروزی

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید سرامیک و کاشی طرح چوب، از لحلظ زیبایی نیز چیزی از مدل های طبیعی کم ندارد و حتی شاید افراد حرفه ای نیز در نگاه اول متوجه چوبی نبودن آنها نشوند. قسمت هایی از خانه که رفت و آمد بالایی در آنها صورت می گیرد مانند اتاق نشیمن، بهترین مکان برای استفاده از کفپوش های طرح چوب هستند، بعلاوه بسیار زیبا نیز بنظر می رسند طوریکه فضای اتاق نشیمن را بکلی به سطحی بالاتر ارتقا می دهند.

کاشی و سرامیک طرح چوب

منبع: اتاق
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1282

به "کاشی و سرامیک طرح چوب مناسب کفپوش خانه های شیک و امروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشی و سرامیک طرح چوب مناسب کفپوش خانه های شیک و امروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید