کمپین لبنانی ها برای خسارت دیدگان انفجار بیروت؛ بفرمائید منزل ما

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، انفجار مهیب بندر بیروت که روز گذشته باعث تخریب صدها خانه مسکونی در پایتخت لبنان شد نشان داد که مردم این کشور به ویژه شیعیان جنوب آن برای یاری رسانی به هموطنان خود دست به کار شده اند.

کمپین لبنانی ها برای خسارت دیدگان انفجار بیروت؛ بفرمائید منزل ما

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

از جمله اقداماتی که جوانان لبنانی به ویژه در فضای مجازی به وسیله به راه انداختن پویش، به دنبال تحقق آن هستند، باز کردن درب منازل خود به روی متضرران این انفجار و کسانی که خانه های خود را از دست داده اند، است.

بسیاری از لبنانی ها با انتشار پست های توئیتری و قرار دادن 0 شماره تماس های خود در این پست ها، برای میزبانی از هموطنان خسارت دیده خود اعلام آمادگی نموده اند.

آنها با تاکید بر اینکه این خدمات به صورت مجانی ارائه می گردد از هموطنان خود خواسته اند تا بدون تعلل به منازل آنها مراجعه نمایند. نکته قابل توجه این است که بیشتر صاحبان این منازل که خواستار میزبانی از هموطنان خود بوده، در مناطق جنوبی لبنان ساکن هستند.

ساعاتی قبل نیز حزب الله لبنان با به راه انداختن پویش اهدای خون، از تمام شهروندان این کشور خواست تا برای یاری به هموطنان مجروح خود به بیمارستان های لبنان مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1086

به "کمپین لبنانی ها برای خسارت دیدگان انفجار بیروت؛ بفرمائید منزل ما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین لبنانی ها برای خسارت دیدگان انفجار بیروت؛ بفرمائید منزل ما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید