12 واحد اقامتی استان کرمانشاه ارزیابی استاندارد سازی شدند

به گزارش کتاب ارزان، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، 12 واحد اقامتی استان کرمانشاه ارزیابی استاندارد سازی شدند.

12 واحد اقامتی استان کرمانشاه ارزیابی استاندارد سازی شدند

علی صابر اظهار کرد: یکی از عوامل مهم در سفر کیفیت محل اقامت و یا کیفیت تاسیسات گردشگری است که یک مسافر از آنها استفاده می نماید.

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: تاسیسات گردشگری باید هر سه سال یک بار از نظر کیفیت خدماتی ارائه شده مورد ارزیابی و استانداردسازی قرار گیرد.

او اضافه نمود: با توجه به اینکه کارهای خدماتی از جمله گردشگری متفاوت از سایر امور است و بعد از گذشت زمان احتیاج به تعویض برخی از موارد و وسایل استفاده شده در اماکن اقامتی و پذیرایی وجود دارد که مرحله استانداردسازی این امر را اجتناب ناپذیر می نماید.

صابر توضیح داد: برای انجام فرایند استانداردسازی 12 مورد از واحدهای اقامتی استان کرمانشاه مورد ارزیابی قرار گرفتند.

او گفت: این واحدها شامل چهار هتل، دو هتل آپارتمان و شش مهمانپذیر هستند.

معاون گردشگری استان کرمانشاه، اضافه نمود: در جلسه ای که با حضور ارزیاب وزارتخانه، نمایندگان صنف و سرپرست اداره کل برگزار گردید، در نهایت این 12 واحد مورد آنالیز قرار گرفتند.

او با بیان اینکه نگاه ارزیاب وزارت به این واحدها مثبت بوده، گفت: کارهای استانداردسازی این واحدها صورت گرفته که امیدوارم نتایج آن منجر به صدور گواهینامه استانداردسازی گردد و اماکن فعالیت و خدمات لازم را به گردشگران ارائه دهند.

صابر در سرانجام تاکید نمود: مساله استانداردسازی واحدهای اقامتی استان کرمانشاه با جدیت پیگیری و نظارت بر عملکرد تاسیسات گردشگری مستمر و با سختگیری همراه خواهد بود.

منبع: همگردی
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1987

به "12 واحد اقامتی استان کرمانشاه ارزیابی استاندارد سازی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 واحد اقامتی استان کرمانشاه ارزیابی استاندارد سازی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید