آخرین اخبار درباره بوئینگ ناپدید شده مالزی

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: خطوط هوایی مالزی پس از انتشار اخباری مبنی بر شناسایی دو شیء در اقیانوس هند توسط ماهواره های استرالیا گفت تا زمانی که ثابت نشود این اشیاء مربوط به هواپیمای مفقود شده است اقوام مسافران این هواپیما را به استرالیا نخواهد فرستاد.

آخرین اخبار درباره بوئینگ ناپدید شده مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان؛ خطوط هوایی مالزی اظهار داشت تا زمانی که معین نشود اشیاء دیده شده در اقیانوس هند مربوط به هواپیمای مفقود شده MH370 است اقوام و بستگان مسافران این هواپیما را به استرالیا نخواهد فرستاد.

این درحالی است که نخست وزیر استرالیا می گوید تیم تحقیق این کشور دو شیء شناور را شناسایی نموده که می تواند قطعاتی از هواپیمای ناپدید شده مالزیایی باشد. به گفته وی این دو شیی از میان تصاویر ماهوراه یی شناسایی شده اند و اکنون یک هواپیمای تجسس از نوع اوریون به منطقه راهی شده تا محل دقیق این دو شیء را بیاید.

به گفته نخست وزیر استرالیا، اداره دریانوردی این کشور اعلام نموده است که اشیاء شناسایی شده در تصاویر ماهواره ای، احتمالا به هواپیمای مفقود شده مرتبط اند. با وجود این، نخست وزیر استرالیا تاکید نموده است که یافتن این دو شیء در پهنه اقیانوس بسیار سخت است و علاوه بر آن ممکن است پس از یافتن آنها هم ارتباطی میان این دو شیء و هواپیمای ناپدید شده ثابت نشود.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 335

به "آخرین اخبار درباره بوئینگ ناپدید شده مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار درباره بوئینگ ناپدید شده مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید