آخرین تغییرات سری نو مسابقه ایران

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - تهیه کننده مسابقه ایران درباره سری نو این برنامه توضیحاتی را ارائه کرد.

آخرین تغییرات سری نو مسابقه ایران

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، هاشم رضایت تهیه نماینده مسابقه ایران با اشاره به تغییرات فصل سوم این برنامه تلویزیونی گفت: در دو فصل گذشته دکور و 50 درصد بازی های مسابقه برگرفته از یک نمونه خوب خارجی بود. ما هم در اتاق فکر برنامه تمام بازی ها و فرایند مسابقه را ایراهمه نموده بودیم. با توجه به اینکه این روزها مسابقه های بسیاری از شبکه های مختلف پخش می شوند و همه هم کپی خوب و بد از نمونه های خارجی هستند، با سفارش مدیر محترم شبکه و گروه اجتماعی شبکه یک مصصم شدیم در سری تازه مسابقه ایران به سراغ طرحی برویم که صفر تا صد آن با طراحی ایرانی باشد.

وی اضافه نمود: در حال حاضر ساخت دکور بر عهده آقای مهدی هاشمی واقع شده است و تا به امروز کارهای مربوط به محتوای مسابقه و فرایند و چگونگی اجرای آن را در اتاق فکر مسابقه پیش بردیم. خوشبختانه دکور مسابقه نسبت به مسابقه های پیشین تلویزیون فضایی متفاوت دارد. تنها مشکل اصلی ساخت دکور که مقداری زمان بندی پخش را هم به تأخیر انداخته، قطعی مکرر برق است. استودیوی برنامه در منطقه ای واقع شده است که در هفته سه روز و از ساعت 11 تا 18 برق منطقه قطع می گردد و همین امر فرایند ساخت دکور را مقداری با مشکل روبرو نموده است.

رضایت درباره زمان پخش سری تازه مسابقه ایران گفت: در نظر داشتیم اولین قسمت از سری تازه به مناسبت عید سعید قربان روی آنتن رود که با توجه به مسائل پیش روی ساخت دکور محتمل است پخش مقداری دیرتر شروع گردد. در حال حاضر تمامی اعضای مسابقه در کوشش هستند تا هر چه زودتر ضبط شروع گردد.

این تهیه نماینده در ادامه درباره تغییرات سری تازه مسابقه هم گفت: نسبت به دو فصل اول و دوم تغییرات گسترده ای را لحاظ نموده ایم. از حضور تماشاگران و مشارکت آنان در مسابقه تا کاهش تعداد شرکت نمایندگان به یک گروه چهار نفره که این بار این گروه چهار نفره برای گرفتن جایزه عظیم می بایست با یکدیگر همکاری و جایزه عظیم را کسب نمایند.

وی اضافه نمود: آیتم های متعددی به وسیله طراحان پروژه به مسابقه اضافه شده که فضای متفاوت تری را به برنامه خواهد داد. اجرای مسابقه هم مانند فصل دوم همچنان بر عهده سعید شیخ زاده است.

رضایت در سرانجام گفت: علاقه مندانی که می خواهند در مسابقه شرکت نمایند باید با دانلود اپلکیشن مسابقه ایران یک گروه چهار نفره تشکیل دهند. شرکت نمایندگان سوالات و پاسخ ها را مطالعه خواهند کرد و پس از شرکت در آزمون نهایی می توانند مجوز حضور در برنامه را کسب نمایند. ضمن اینکه افرادی که تمایل دارند به اسم تماشاگر در برنامه حاضر باشند به وسیله همین اپلیکیشن می توانند ثبت نام نموده و از جوایز مسابقه بهره مند شوند.

مسابقه عظیم ایران به کارگردانی سعید رضایت در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تهیه و فراوری می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1765

به "آخرین تغییرات سری نو مسابقه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تغییرات سری نو مسابقه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید