در آدینه سیاه استانبول چه خبر است؟

به گزارش کتاب ارزان، شاید اگر چند سال پیش اسم آدینه سیاه را به زبان می آوردید، اطرافیانتان کمی نگران می شدند. اما در سال های اخیر و با فراگیر شدن این رخداد در ایران، دیگر کسی از شنیدن نام این روز تعجب نمی کند. اگر هم هنوز با آدینه سیاه آشنا نیستید، پیشنهاد ما خواندن مقاله خبرنگاران در خصوص بلک فرایدی است. در ادامه این مطلب، مجله خبرنگاران به تاریخ بلک فرایدی و اتفاقات آدینه سیاه استانبول می پردازد؛ چراکه در این زمان، شهر مورد علاقه ایرانیان برای خرید در روز تخفیف های بی نظیر می تواند خیره کننده تر از همواره باشد. پس با ما همراه باشید:

در آدینه سیاه استانبول چه خبر است؟

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

بلک فرایدی چه روزی است؟

بلک فرایدی به آخرین آدینه ماه نوامبر گفته می گردد که در تقویم، حد فاصل روز شکرگزاری و کریسمس قرار گرفته است. با وجود قدمت تاریخی، طی چند سال گذشته رونقی دوباره پیدا نموده است. در این روز فروشگاه ها و برندهای کوچک و بزرگ در دنیا با تخفیف هایی شگفت انگیز به استقبال مردم مشتاق می روند. میزان فروش در این روز به حدی زیاد است که می توان آن را با بعضی از فصول سال مقایسه کرد! اما در آدینه سیاه استانبول چه خبر است؟

ترکیه و آدینه سیاه استانبول

در بیشتر شهرهای دنیا آدینه سیاه تنها یک روز به طول می انجامد و طی آن تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته می گردد. اما این رسم در ترکیه کمی تغییر نموده و این طور معمول شده که حراج ها از آدینه سیاه شروع می شوند و تا یک هفته ادامه پیدا می نمایند.

از آنجا که در ترکیه روز شکرگزاری در تقویم شناخته نشده، اهمیت آن بیشتر از نظر تجاری مد نظر است. با این وجود، به علت اینکه تخفیف ها یک هفته پا برجا هستند، جمعیت مشتاق مانند سایر کشورهای دنیا برای خرید به فروشگاه ها هجوم نمی آورند. حتی بعضی از برندها پا را فراتر می گذارند و تخفیف ها را بعد از سرانجام این یک هفته به 20 تا 30 درصد محدود نگه می دارند اما آن ها را حذف نمی نمایند.

آدینه سیاه استانبول، یک فرصت طلایی!

با وجود اینکه علت نام گذاری روز آدینه سیاه خاطرات خوشی را تداعی نمی نماید، اما برای نسلی که از مزایای حراجی های بلک فرایدی بهره مند می شوند یک اتفاق خوش یمن است! از طرفی، به خاطر همسایگی ترکیه و ایران همواره مسافران زیادی از کشورمان به این کشور سفر می نمایند. خرید هم بخش جدایی ناپذیر این سفرهاست اما در این زمان، بعضا دلیل سفر تغییر می نماید!

آدینه سیاه استانبول، روز بسیار مناسبی برای خرید انواع پوشاک است. حتی برندهای بسیار معروف بین المللی را می توانید با قیمت های بی نظیر تهیه کنید. بسیاری از خانواده های ایرانی از این روز به عنوان یک فرصت عالی برای خرید عید نوروزشان استفاده می نمایند.

بسیاری از مسافران خوش ذوق، این فرصت را غنیمت می شمارند تا هم به ترکیه سری بزنند و هم از تخفیف های ویژه این روز نهایت استفاده را ببرند. اگر شما هم جزء این گروه هستید، پیشنهاد می کنیم تا حتما از حالا نسبت به رزرو تور استانبول اقدام کنید و خودتان را به این حراج عظیم و بین المللی برسانید!

توصیه هایی برای بلک فرایدی 2019 در استانبول

آدینه سیاه پیش رو، می تواند هیجان انگیزتر از تمامی بلک فرایدی های قبلی باشد. از آن جا که

آدینه سیاه استانبول روز بسیار شلوغی است، مجله خبرنگاران توصیه هایی را برای یک خرید موفقیت آمیز دارد:

از قبل فروشگاه هایی را که می خواهید به آن ها سر بزنید را معین کنید. اینکار یاری می نماید تا در زمان صرفه جویی کنید.

صبح زود از خواب بیدار شوید!

فرصت ها محدود است و اگر تصمیم بگیرید تا بعد از ظهر 29 نوامبر به خرید بروید، شاید چیز زیادی باقی نمانده باشد.

قیمت ها را از قبل آنالیز کنید

برای یک خرید محاسبه شده، ضروری است بدانید دقیقا چقدر سود خواهید کرد؛ بنابراین همواره از قیمت کالای مد نظر خود اطلاع داشته باشید تا در آدینه سیاه استانبول بتوانید خرید بسیار خوبی را تجربه کنید.

از اپلیکیشن ها و وب سایت ها بهره ببرید

با وجود اینکه خرید حضوری لذت خاص خودش را دارد، اما استفاده از وب سایت ها و اپلیکیشن ها همواره سرعت خرید را چندین برابر می نمایند و در روز آدینه سیاه چه چیزی ارزشمندتر از زمان است؟!

از خدمات باشگاه مشتریان نهایت استفاده را ببرید

فروشگاه ها و برندها معمولا برنامه های خاصی برای مشتریان خود دارند که انواع تخفیف ها و کمپین ها را به آن ها اطلاع رسانی می نمایند. می توانید با عضویت در باشگاه مشتریان از تخفیف ها و برنامه های ویژه برندها با خبر شوید. طی آدینه سیاه استانبول حتی در مواردی می توانید آنچه را احتیاج دارید به صورت آنلاین رزرو کنید و بعد در فروشگاه تحویل بگیرید. پس از قدرت باشگاه های مشتریان غافل نشوید!

از معتبر بودن فروشگاه ها اطمینان حاصل کنید

خوب است که بتوانید با قیمت مناسب کالاهای فوق العاده تهیه کنید اما به این نکته هم توجه داشته باشید که فروشگاه ها حتما قانون را رعایت نمایند و گارانتی کالا را به صورت درست و دقیق به شما بدهند. علاوه بر این، شلوغی بلک فرایدی می تواند باعث اشتباه فروشندگان گردد.

مراکز خرید معتبر مانند زورلو سنتر و مرکز خرید ایستینیه پارک با تبلیغات خود به استقبال این روز رفته اند. اما همه چیز به اینجا ختم نمی گردد! مرکز خرید استانبول، فروم استانبول، Akmerkez، Kanyon و metrocity تنها بخشی دیگر از مراکز خرید بی شمار استانبول به حساب می آیند.

در این مقاله ما به آدینه سیاه استانبول پرداختیم و بعضی نکات مهم را درباره بلک فرایدی یادآوری کردیم. شما تا به حال تجربه خرید در آدینه سیاه را داشته اید؟ نظراتتان را درمورد این روز حراج بزرگ در دنیا برای ما بنویسید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 509

به "در آدینه سیاه استانبول چه خبر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آدینه سیاه استانبول چه خبر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید