ارسال سومین نامه باشگاه پرسپولیس برای استوکس

به گزارش کتاب ارزان، به گزارش خبرنگاران، آنتونی استوکس که در جابجایی زمستانی فوتبال ایران با قراردادی به ارزش 250 هزار دلار برای پنج ماه به پرسپولیس آمد پس از ملاقات این تیم مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به تهران برنگشت تا مشغول خوشگذرانی در دبی امارات گردد و سپس به ایرلند بازگردد.

ارسال سومین نامه باشگاه پرسپولیس برای استوکس

مهاجم بی انضباطی پرسپولیس که بابت عقد قرارداد با این باشگاه مبلغ 150 هزار دلار به عنوان پیش قصط دریافت نموده بود تنها 65 دقیقه با پیراهن این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد تا سهم ناچیزی را در نتایج تیمش داشته باشد.

با این حال یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از کیفیت فنی او راضی بوده، خواستار بازگشت وی به تمرینات تیمی است. گل محمدی در جلسه اخیر خود با مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستار بازگشت وی به تمرینات تیمی پس از انتها بحران کرونا شد.

باشگاه پرسپولیس نیز در سومین نامه خود به استوکس و مدیر برنامه های وی اظهار داشت که او تحت قرارداد با این باشگاه است و باید در تمرینات تیم حاضر گردد.

مهدی خواجه وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در تبادل نظر با خبرنگاران، ارسال این نامه به مهاجم سرخ ها را تایید کرد.

مهاجم ایرلندی پرسپولیس نیز همچنان بحران کرونا را بهانه ای برای نیامدن قلمداد نموده است. این در حالی است که استوکس قبل از شیوع این ویروس از اردوی قرمزها خارج شده بود و در جمع شاگردان گل محمدی حضور نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 975

به "ارسال سومین نامه باشگاه پرسپولیس برای استوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال سومین نامه باشگاه پرسپولیس برای استوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید