اِزار: مورینیو خاص بود اما سبک کاری ساری و گارسیا به فلسفه فوتبالی من نزدیک تر است

به گزارش کتاب ارزان، ادن اِزار، هافبک بلژیکی تیم فوتبال چلسی می گوید سبک کاری مائوریتزیو ساری و گارسیا بیشتر به فلسفه فوتبالی او نزدیک تر است.

اِزار: مورینیو خاص بود اما سبک کاری ساری و گارسیا به فلسفه فوتبالی من نزدیک تر است

به گزارش خبرنگاران، ادن اِزار که شایعه جدایی وی از چلسی در انتها فصل جاری به شدت مطرح است و گفته می گردد مقصد بعدی وی رئال مارید خواهد بود، در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: تمامی مربیانی که من با آنها تا کنون کار نموده ام، چیزهایی به من یاد داده اند، از کلود پوئل در لیل گرفته تا مائوریتزیو ساری در چلسی. همه آنها دیدگاه متفاوتی از یکدیگر به فوتبال داشته اند و به همین خاطر من بازیکن امروزی هستم. همه مربیانی که با آنها کار نموده ام توصیه های مهمی به من نموده اند. ژوزه مورینیو خاص بود، اما سبک کاری ساری و گارسیا بیشتر به فلسفه فوتبالی که من دوست دارم، نزدیکتر است. در کل همه آنها چیزهای زیادی به من داده اند.

هافبک بلژیکی آبی پوشان لندنی همچنین در خصوص بهترین بازی اش برای تیم ملی کشورش گفت: فکر می کنم بازی با برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 - دیداری که به رجحان 2 بر یک بلژیک انجامید - بهترین بازی تمام دوران حرفه ای من در رده ملی بوده است، آن هم در بازی که من نه گلی زدم و نه پاس گلی دادم. مردم در خصوص گلزنی من صحبت می نمایند، اما ما به صورت تیمی بازی کردیم و فراموش نکنیم که شکست دادن برزیل همواره سخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 150

به "اِزار: مورینیو خاص بود اما سبک کاری ساری و گارسیا به فلسفه فوتبالی من نزدیک تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اِزار: مورینیو خاص بود اما سبک کاری ساری و گارسیا به فلسفه فوتبالی من نزدیک تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید