افزایش 59 درصدی ارزش رمزارز دوج کوین

به گزارش کتاب ارزان، ارزش دوج کوین (Dogecoin) پس از توییت ایلان ماسک در حمایت از این رمزارز با افزایش خیره کننده 59 درصدی روبرو شد که حتی در دنیای دیوانه وار رمزارزها نیز کم سابقه است.

افزایش 59 درصدی ارزش رمزارز دوج کوین

دوج کوین با نماد Ð رمزارزی است که امکان تراکنش های همتابه همتا (P2P) را از طریق یک شبکه غیرمتمرکز فراهم می کند. این رمزارز که نام خود را از یک میم اینترنتی وام گرفته و تا همین چند وقت بیشتر به چشم یک شوخی به آن نگریسته می شد، به لطف چند توییت پشت سر هم از ایلان ماسک حالا به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

ارزش دوج کوین چندی پیش طی 24 ساعت با افزایش قیمت 600 درصدی روبرو شده بود و اخیرا هم ایلان ماسک با یک توییت باعث شد بهای هر واحد آن با افزایش 59 درصدی تنها در 24 ساعت به 0.059 دلار برسد. هرچند ارزش آن با فروکش هیجانات کمی کاسته شد اما برخی سرمایه گذاران ادعا کرده اند تا زمانی که قیمت به هدف اصلی یعنی 1 دلار نرسد، فروشنده نخواهند بود.

ماسک که از این افزایش قیمت خرسند است دیروز تصویری ویرایش شده از فیلم محبوب شیر شاه را پست کرد که وی را در حال بالا دریافت مبم دوج کوین نشان می دهد. وی در توییت های دیگری نوشت: دوح کوین کریپتوی مردم است و نه بالا نه پایین، فقط دوج کوین.

توییت های ایلان ماسک تنها به افزایش ارزش ابزارهای مالی منجر نشده اند و چندی پیش هم پشتیبانی وی از پیام رسان سیگنال باعث شد ارزش سهام آن به شدت افزایش پیدا کند. همین مساله برای فروشگاه لوازم دست ساز Ets پس از تعریف ماسک از آن روی داد. این مساله چندان جای تعجبی ندارد چرا که ماسک نه تنها از محبوبیت بالایی برخوردار است بلکه عنوان ثروتمندترین فرد دنیا را یدک می کشد و بسیاری روی توصیه ها و نظرات وی برای خرید سهام حساب می کنند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1548

به "افزایش 59 درصدی ارزش رمزارز دوج کوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 59 درصدی ارزش رمزارز دوج کوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید