افشای مشخصات گوشی تاشو هوآوی میت X3

به گزارش کتاب ارزان، حدود یک ماه پیش اعلام شد که هوآوی در حال کار بر روی گوشی تاشو هواوی میت X3 است. امروز بعضی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند منتشر شده است. به نظر می رسد تاریخ عرضه Mate X3 چندان دور نباشد، زیرا این گوشی تاییدیه مقامات TENAA چین را دریافت نموده است.

افشای مشخصات گوشی تاشو هوآوی میت X3

به گزارش خبرنگاران، به گفته مشاور دیجیتال چت استیشن، هواوی میت ایکس 3 از طراحی تاشو به سمت داخل بهره می برد و مجهز به یک نمایشگر با نرخ تازه سازی بالا می باشد.

او می گوید این گوشی به چیپست Kirin 9000 4G، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و تازهترین سیستم عامل HongMeng (HarmonyOS) نسخه 2.0.1 مجهز خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این گوشی هوشمند وجود ندارد.

یک دستگاه هوآوی در با شماره مدل PAL-AL00 در اوایل این ماه در پایگاه داده مرجع CMIIT مشاهده شد و در حال حاضر نیز تاییدیه مقامات TENAA چین را دریافت نموده است. حدس ها حاکی از آن است که Huawei PAL-AL00 یک گوشی تاشوی 4G LTE است. در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد این گوشی منتشر نشده است.

سال گذشته در ماه ژوئن هواوی گوشی هواوی میت X2 4G را معرفی کرد و در ماه جولای نیز برای خرید در دسترس نهاده شد. احتمالاً Mate X3 4G در همان زمان در سال تازه رسمی گردد.

هوآوی میت X2 دارای یک صفحه نمایش 6.45 اینچی 90 هرتزی OLED، صفحه نمایش 8 اینچی OLED نود هرتزی تاشو، تراشه Kirin 9000، دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی و دوربین جلو 16 مگاپیکسلی می باشد. بعلاوه دارای یک باتری 4,500 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2075

به "افشای مشخصات گوشی تاشو هوآوی میت X3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی تاشو هوآوی میت X3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید