اونای امری: لنو خیلی خوب مقاومت کرد، این پیروزی یک نشانه مثبت است

به گزارش کتاب ارزان، اونای امری از بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون نکات مثبتی برداشت نموده است.

اونای امری: لنو خیلی خوب مقاومت کرد، این پیروزی یک نشانه مثبت است

به گزارش خبرنگاران، اونای امری پس از رجحان تیمش مقابل ساوتهمپتون در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس از نکات مثبت بازی توپچی ها سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال گفت: در شرایط سختی بازی کردیم. ژاکا در خط دفاع بود و بیرین هم به دلیل مصدومیت نتوانست ما را همراهی کند. گفتیم که برای ساوتهمپتون احترام قائلیم اما خواسته ما 3 امتیاز بود و با حمایت طرفداران به آن رسیدیم. آن ها بازیکنانی چون ردموند داشتند که سریع بود. به نظرم در مقابل موقعیت های رقیب، لنو بسیار خوب مقاومت کرد.لیخشتاینر بهترین نیمه اول تمام فصلش را به نمایش گذاشت. این پیروزی برای ما نشانه مثبتی به حساب می آید اما هیچ تغییری در ایده آل تیم ایجاد نمی کند. چهارشنبه یک بازی مهم دیگر برابر بورنموث داریم. در حال حاضر می توانیم از بازیکنان خودمان به بهترین نحو استفاده کنیم. باید ترکیبی از بازیکنان نیمکت نشین و اصلی به زمین بفرستیم چون بازی های زیادی در انتظار ماست.

امری در انتها اضافه نمود: می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده بهتری کنیم و با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم. باید با همین ثبات به بازی کردن ادامه دهیم. لاکارت استحقاق گل های بیش تری را داشت. در خانه احساس قدرت بیشتری می کنیم. پنجشنبه شب به بازیکنانم افتخار کردم چون بازی پس از شکست یک بر صفر در بازی رفت کار دشواری در پیش داشتیم. این بار خواستیم تغییراتی اعمال کنیم. مهم بود با وجود اعمال تغییرات، همچنان پیروز شویم. باید متحدتر عمل کنیم. به راه خودمان ادامه می دهیم. نمی توانیم نتایج چلسی، تاتنهام و منچستریونایتد را کنترل کنیم؛ مگر اینکه با آن ها بازی داشته باشیم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 157

به "اونای امری: لنو خیلی خوب مقاومت کرد، این پیروزی یک نشانه مثبت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: لنو خیلی خوب مقاومت کرد، این پیروزی یک نشانه مثبت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید